تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815451668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تا ۲ ماه دیگر برجام به‌طور کامل اجرایی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تا ۲ ماه دیگر برجام به‌طور کامل اجرایی می‌شود


معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت: تصور می‌کنیم که تا حدود دو ماه دیگر به مرحله‌ای برسیم که برجام به‌طور کامل اجرایی شود و از طرف مقابل با توجه به اجرای تعهدات تحریم‌ها برداشته شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رییس ستاد پیگیری برجام در وزارت امور خارجه درباره روند اجرایی شدن برجام و زمان برداشته شدن تحریم های یک جانبه کشورهای غربی علیه ایران گفت: روند اجرایی شدن برجام تقریبا شروع شده است و طرفین روند اجرایی اقدامات لازم را در این خصوص آغاز کرده اند.
 عباس عراقچی درباره چگونگی پیگیری روند اجرایی برنامه جامع اقدام مشترک در کشورمان و انتظاراتی که از طرف های مقابل در این خصوص می رود گفت: ما طبق جدول زمانی که پیش رو داریم، تصور می کنیم که تا حدود 2 ماه دیگر به مرحله ای برسیم که برجام به طور کامل اجرایی شود و در طرف مقابل با توجه به اجرای تعهدات، تحریم ها برداشته شود.
معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه گفت: مهم ترین اولویت ما طبیعتا تکمیل مراحل اجرای برجام و بعد از آن مشارکت فعال جمهوری اسلامی در حل مشکلات و مسائل منطقه است.
او افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند منطقه ما دچار چالش های بسیار متعددی است و مسلم است سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران نیز باید با نگاه راهبردی به موضوعات منطقه بپردازد.
عراقچی با تأکید بر اینکه مشکلات منطقه در اولویت دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است، توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی را نیز یکی دیگر از اولویت های مهم دستگاه دیپبلماسی کشورمان دانست.
رییس ستاد پیگیری برجام در وزارت امور خارجه تصریح کرد: در مساله اقتصاد مقاومتی به خصوص بعد از اجرای برجام که موانع سر راه برداشته خواهد شد، وظیفه وزارت امور خارجه است که در اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی و به پیشرفت کشور در چارچوب اقتصاد مقاومتی کمک کند.


دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن