تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815505113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داد و ستد 70 ميليون ورقه بهادار در معاملات امروز فرابورس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۴۳ب.ظ)
داد و ستد 70 ميليون ورقه بهادار در معاملات امروز فرابورس موج - امروز 70 ميليون ورقه بهادار به ارزش 575 ميليارد ريال در بازار فرابورس مورد معامله قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، معاملات 11 آبان‌ 1394 فرابورس ايران با خريد و فروش 70 ميليون و 110 هزار ورقه بهادار در 10 هزار و 530 نوبت به ارزش 575 ميليارد و 100 ميليون ريال به پايان رسيد و آيفکس با کاهش 1.5 واحدي نسبت به روز معاملاتي قبل روي عدد 697.34 متوقف شد.
معامله‌گران فرابورسي بيشترين حجم و ارزش معاملات خود را به داد و ستد 9 ميليون و 440 هزار سهم گروه پتروشيمي سرمايه‌گذاري ايرانيان به ارزش 13 ميليارد و 270 ميليون ريال اختصاص دادند.
اين در حالي است که بيشترين افزايش قيمت در روز جاري مربوط به سهام بيمه سامان و پس از آن فولاد آلياژي يزد و قند شيروان بود و نماد شرکت‌هاي ذوب آهن اصفهان، سرمايه‌گذاري مسکن پرديس، مواد ويژه ليا، بانک دي، پالايش نفت تهران و پالايش نفت لاوان و قند شيروان به عنوان پربيننده‌ترين نمادهاي فرابورسي معرفي شدند.
از سوي ديگر، بيمه نوين، پالايش نفت شيراز و شمال شرق شاهرود بيشترين افت قيمت را تجربه کردند و اوراق تسهيلات مسکن در بازه 625 تا 680 هزار ريال دست به دست شد.
در بازار ابزاهاي نوين مالي، صندوق سرمايه‌گذاري اعتماد با معامله 200 هزار و 760 سهم بيشترين حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق مشارکت شهرداري مشهد با داد و ستد 285 هزار ورقه بهادار بيشترين حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.
در بازار سوم هم شاهد پذيره‌نويسي حدود 260 هزار واحد سرمايه گذاري ETF هستي‌بخش آگاه بوديم؛ ضمن اينکه فرايند پذيره نويسي اين صندوق تا پايان روز چهارشنبه 13 آبان ادامه دارد.
گفتني است، امروز نماد معاملاتي شرکت نفت پاسارگاد پس از ارائه اطلاعات پيش‌بيني با محدوديت دامنه نوسان قيمت تا سقف 50 درصد بازگشايي و معاملات ثانويه واحدهاي صندوق زمين و ساختمان مسکن شمال غرب در بازار ابزارهاي نوين مالي آغاز شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن