تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815341227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهاي خريد تضميني گندم کشاورزان به طور کامل پرداخت شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۱۷ب.ظ)
بهاي خريد تضميني گندم کشاورزان به طور کامل پرداخت شد موج - مدير عامل بانک کشاورزي با اشاره به اينکه پس از ده سال طرح خريد تضميني گندم مجدد به اين بانک واگذار شد، گفت: طلب کشاورزان بابت اين خريد تضميني در کوتاه‌ترين زمان ممکن به طور کامل پرداخت شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي شهيدزاده با اشاره به همکاري راهبردي دولت، وزارت جهاد کشاورزي و سازمان مديريت و برنامه ريزي و نظام بانکي افزود: در سال جاري هشت ميليون و 80 هزار تن گندم از کشاورزان سراسر کشور به صورت تضميني خريداري و 9 هزار ميليارد و 389 ميليون تومان بر اساس روشي که با همکاري سازمان مديريت و برنامه ريزي و حمايت بانک مرکزي و نظام بانکي تدوين شد تا اواسط مهر کل منابع مالي مورد نياز تامين شد و هم اکنون طلب کشاورزان به طور کامل تسويه شده که بي سابقه است.
مدير عامل بانک کشاورزي افزود: هم به لحاظ وزني و هم به لحاظ مبلغ مالي در کوتاه‌ترين زمان برنامه ريزي و بدهي دولت به کشاورزان پرداخت شد.
آقاي شهيد زاده گفت: امسال سامانه الکترونيکي بانک کشاورزي ويژه خريد تضميني خريد گندم به گونه طراحي و اجرا شد که به طور لحظه اي وضعيت خريد گندم و پرداخت مبالغ به کشاورزان قابل رصد و تحليل بود.
مدير عامل بانک کشاورزي افزود: در سال زراعي 94-93 استان خوزستان با 960 هزار تن خريد تضميني گندم در صدر استان‌هاي کشور قرار داشت.
وي افزود: استان‌هاي گلستان، فارس و کردستان نيز به ترتيب با 891 هزارتن، 744 هزارتن و 544 هزار تن خريد تضميني گندم بالاترين توليد و فروش اين محصول راهبردي را در کشور از آن خود کردند.
شهيدزاده تاکيد کرد: با توجه به اينکه استان کردستان از مناطق کمتر توسعه يافته تلقي مي شود اما کشاورزان اين استان موفق شدند با توليد بالا رده خود را در کشت گندم ارتقاء دهند.
مدير عامل بانک کشاورزي خريد تضميني ذرت و دانه‌هاي روغني با قيمت تضميني را مهم‌ترين برنامه راهبردي بانک کشاورزي تا پايان سال جاري بيان کرد و گفت: اميدداريم با هماهنگي سازمان مديريت و برنامه ريزي و نظام بانکي بتوانيم مانند گندم در جهت منافع توليدکنندگان اين خريد تضميني را انجام دهيم.
شهيدزاده همچنين با اشاره به بسته اقتصادي دولت براي نيمه دوم سال جاري گفت: پيشنهاد بانک کشاورزي براي اختصاص مبالغي ويژه خريد ادوات مکانيزاسيون کشاورزي با نرخ پايين تر براي کشاورزان در بانک مرکزي تصويب شده است و پس از ابلاغ کار اعطاي اين تسهيلات به کشاورزان آغاز مي شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن