تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819501409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهبری از دولت حمایت می کند چون دولت در کوران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت و گو با پانا: رهبری از دولت حمایت می کند چون دولت در کوران است بخشایش اردستانی عنوان کرد: رهبری همیشه از تیم مذاکره کننده حمایت می کنند و دغدغه ایشان آن است که از دولتی که روی کار است، حمایت کنند چرا که دولت واقعا در کوران و ریل و در حال کار است و با چالش روبروست.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۱ آبان ساعت 14:15

خبرگزاری پانا+

احمد بخشایش اردستانی با اشاره به دیدار روز گذشته مقام معظم رهبری با وزیر و کارکنان وزارت امور خارجه به خبرنگار پارلمانی پانا گفت: با توجه به این که سفرا و نمایندگان و کارداران خارج از کشور در این جلسه حضور داشتند و جلسه مربوط به وزارت امور خارجه بود،‌ شان رهبری اقتضا می کرد که هم حمایت خود را اعلام کنند، هم ‌رهنمودها و تاکتیک هایشان را اعلام کنند و هم سیاست های منطقه ای ما را در سوریه و بحرین و عراق مشخص کنند. وی با بیان این که رهبری از ابتدا از تیم مذاکره کننده حمایت کرده اند، اظهار کرد: ایشان همیشه این حمایت را از تیم مذاکره کننده  داشته اند و گفته اند که این ها از نیروهای خودمان هستند و  تا آخر هم از آن ها حمایت می کنند. دغدغه رهبری آن است که از دولتی که روی کار است حمایت کنند، چرا که دولت واقعا در کوران و ریل و در حال کار است و با چالش روبروست. بخشایش ادامه داد: از آن طرف وقتی که رهبری نامه ای می نویسند و بندهای 9 گانه را مطرح می کنند، در واقع ‌دغدغه خود را بیان می کنند. اما روی هم رفته دیروز روز آقای ظریف بود. به گزارش پانا،‌ روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان وزارت خارجه و سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور  گفتند: کاری که دکتر ظریف و دوستانشان شروع کردند و تا امروز هم خوب پیش رفتند دنبال می‌شود اما این، یک تجربه‌ ذی قیمت دیگر برای همه بود که متوجه شویم نشست و برخاست و حرف زدن با آمریکایی ها، مطلقا تأثیری در کم کردن دشمنی آن ها ندارد و بدون فایده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن