تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819492065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت 50 هزار دانش آموز ایلامی در المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شرکت 50 هزار دانش آموز ایلامی در المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای
امسال بیش از 50 هزار دانش آموز مقاطع تحصیلی مختلف با شعار تحصیل، تهذیب و ورزش در المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای در استان ایلام شرکت می کنند.


به گزارش گروه استان ها ی باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام، در آیین افتتاحیه المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای شهرستان آبدانان گفت:این تعداد دانش آموز در قالب 700 واحد آموزشی و زیر نظر 4 هزار مربی در این دوره از المپیادهای ورزشی شرکت می کنند.


وی بیان کرد: دانش آموزان دختر و پسر مقاطع مختلف تحصیلی استان در رشته های ورزشی فوتسال، دومیدانی، والیبال، هندبال، طناب کشی، ورزش های رزمی، بازی های بومی و محلی، تنیس روی میز و بدنسازی از امروز تا پایان سال تحصیلی به رقابت می پردازند که در پایان سال تحصیلی از نفرات برگزیده این المپیادها تجلیل خواهد شد.


صفر رحمانی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبدانان در مراسم افتتاحیه المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای این شهرستان که در دبستان فاطمه (س) شهر آبدانان برگزار شد، گفت: در شهرستان آبدانان بیش از 4 هزار دانش آموز دختر و پسر در قالب 23 واحد آموزشی منتخب به رقابت می پردازند که تا پایان سال تحصیلی، نفرات برگزیده این مسابقات مشخص می شوند.


وی افزود: با توجه به برنامه ریزی هایی که از قبل انجام شده بود و با توحه به سیاست مشارکت والدین و نهادهای دولتی به عنوان حامیان ورزشی تیم های ورزشی شرکت کننده در این المپیادها، تا کنون بیش از 15 حامی به عنوان حامیان و مشوقان ورزشی تیم های شرکت کننده در این دوره از المپیادها اعلام امادگی کردند و آن ها را حمایت می کنند.


در شهرستان 50 هزار نفری آبدانان، 8 هزار دانش آموز دختر و پسر در قالب 500 کلاس درسی و 112 واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.


انتهای پیام/ش



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

برگزاری المپیاد ورزشی بین 8 هزار دانش آموز ریگانی
آغاز دومین دوره المپیاد ورزشى درون مدرسه اى در هرمزگان
برگزاری دومین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای درمدارس کردستان





۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن