تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819247579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه اماراتی از تنها راه شکست ایران پرده برداشت


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
اعراب رسانه اماراتی از تنها راه شکست ایران پرده برداشت

در پی اتهامات اعراب علیه ایران؛
رسانه اماراتی از تنها راه شکست ایران پرده برداشت
«برخی کارشناسان مسائل راهبردی معتقدند که توافق هسته ای دروازه اذعان به ایران را به عنوان قدرت منطقه ای به ویژه در منطقه خلیج {فارس} گشود.»



به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، بعد از اتهاماتی که از سوی وزیر خارجه سعودی متوجه ایران شد و کشورمان را به دست داشتن در بی ثباتی های منطقه متهم کرد، متحدان ریاض از جمله بحرین اتهام زنی به ایران را جزء اولویت های خود در سیاست خارجی گذاشته اند.     در این راستا رسانه های عربی وابسته به اعراب که ترویج سیاست های دیکته شده سعودی ها به شیخ‌نشینان را در راس برنامه های خود قرار داده اند، هرز چندگاهی راهکارهای مبارزه با ایران و شکست این کشور را بررسی می کنند.     روزنامه «الاتحاد» امارات با ارائه گزارشی به تنها راه شکست ایران اشاره کرد و نوشت: «شکی نیست که توافق ایران با 1+5 رویدادی که نه تنها در منطقه بلکه در جهان حائز اهمیت است به گونه ای که همگان تاثیرات آن را در روابط کشورهای منطقه انتظار می کشند.»     الاتحاد در ادامه خاطرنشان کرد: «ناظران محافل سیاسی معتقدند که توافق هسته ای از جهاتی شبیه توافقی است که در سال 1815 با ناپلئون بناپارت برای توقف حملات خود با اروپا امضا شد. اهمیت توافق هسته ای هم از این جهت اهمیت دارد که باعث شد نفوذ ایران در منطقه بکاهد.»     این روزنامه در ادامه افزود: «جدا از این مسئله که توافق هسته ای چه میزان اهمیت بر اوضاع منطقه دارد باید توجه داشت که این توافق یک رویداد محوری برای تهران است که باعث می شود سیاست های ایران برای اعراب معضلاتی را فراهم کند.»     الاتحاد در ادامه نوشت: «ولی از جهت راهبردی که کشورهای عربی برای مقابله با ایران در پیش گرفته اند باید گفت تنها راه و بهترین راهکار برای شکست ایران این است که اعراب از طریق حمایت گسترده از شبکه های فارسی زبان جهان برای حمله رسانه ای با تکیه بر موضوعات مسائل داخلی این کشور وارد عمل شوند.»     این روزنامه در ادامه اظهار داشت: «برخی کارشناسان مسائل راهبردی معتقدند که توافق هسته ای دروازه اذعان به ایران را به عنوان قدرت منطقه ای به ویژه در منطقه خلیج {فارس} گشود. از همین جاست که باید اعراب برای مقابله با ایران وارد عمل شوند.»        
این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن