تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820207791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازی كانال آموزش و فرهنگ اربعين در تلگرام


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
راه‌اندازی كانال آموزش و فرهنگ اربعين در تلگرام
راه‌اندازی كانال آموزش و فرهنگ اربعين در تلگرام در آستانه فرارسيدن ايام اربعين حسيني و اعزام ميليون‌ها زاير به عتبات عاليات،‌ كميته فرهنگي و آموزشي ستاد اربعين حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج وزيارت، «كانال آموزش و فرهنگ اربعين» را در شبكه اجتماعي تلگرام راه اندازي كرد.


به گزارش فرهنگ نیوز، در آستانه فرارسيدن ايام اربعين حسيني و اعزام ميليون‌ها زاير به عتبات عاليات،‌ كميته فرهنگي و آموزشي ستاد اربعين حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت،«كانال آموزش و فرهنگ اربعين» را در شبكه اجتماعي تلگرام راه اندازي كرد.
 
براساس اين گزارش، علاقه‌مندان براي دريافت آخرين اطلاعات درمورد اربعين حسيني مي‌توانند به «كانال آموزش و فرهنگ اربعين» به نشاني http://telegram.me/alarbaen بپيوندند.
 
اين گزارش حاكي است، «كانال رسمي آموزش و فرهنگ اربعين» در تلگرام با هدف انعكاس آخرين اطلاعات مورد نياز جهت پياده روي و سفر به عتبات در ايران و عراق راه‌اندازي شده است.
 
كاربران برای مشاهده «كانال آموزش و فرهنگ اربعين» رسمي مي‌توانند به نشاني http://telegram.me/alarbaen مراجعه كنند.
 
علاقه‌مندان مي‌توانند براي دريافت اطلاعات مورد نياز جهت پياده روي و سفر به عتبات عاليات در ايام اربعين حسيني، به سادگي و رايگان، عضو«كانال آموزش و فرهنگ اربعين»شوند و دوستان خود را نيز به اين كانال دعوت كنند.
 
علاقه‌مندان به عضويت در «كانال آموزش و فرهنگ اربعين»كه داراي نرم‌افزار تلگرام در موبايل خود هستند مي‌توانند از طريق موبايل وارد لينك زير شوند و سپس بر روي join ضربه بزنند.
 


منبع: حج


94/8/10 - 14:37 - 2015-11-1 14:37:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن