تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820271807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلدختر می تواند 3 مجوز کلینیک ترک اعتیاد دریافت کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


پلدختر می تواند 3 مجوز کلینیک ترک اعتیاد دریافت کند استان‌ها > لرستان - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موا مخدر لرستان گفت :شهرستان پلدختر می تواند جهت راه اندازی 3 مرکز کلینیک ترک اعتیاد مجوز دریافت کند که شبکه بهداشت و درمان این شهرستان موضوع را پیگیری ،بررسی وافراد متقاضی این امر را معرفی می کند

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین در پلدختر ، غلام رضا آقامیرزایی ، در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدرشهرستان پلدختر افزود: قرار است که هر 15 روز یک بار جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان های استان برگزار شود و در پایان هرماه جلساتی جهت بررسی مشکلات آنها در استانداری تشکیل می شود .
وی گفت: در 6 ماه نخست سال جاری 33 مصوبه در استان لرستان در رابطه با مبارزه با مواد مخدر تصویب شده که شورای مبارزه با مواد مخدر به دنبال اجرایی کردن این مصوبات است که از این تعداد تنها یک مورد انجام نشده است .
وی افزود: یکی از خواسته های مردم کشور وبه تبع آن مردم استان لرستان مبارزه و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر است که با وجود تلاش شبانه روزی دستگاه های متولی در این رابطه با خرده فروشان برخورد جدی صورت گرفته که امیدواریم خروجی خوبی داشته باشد .
وی از راه اندازی کمپ نگهداری معتادان زن در استان لرستان خبرداد و گفت: تاکنون در سطح استان لرستان ، مرکزی جهت نگهداری زنان خیابانی و متجاهروجود نداشته اما هم اکنون این مرکز راه اندازی شده است.
آقا میرزایی افزود:لازم است،استفاده از کلینیک ها در درمان اعتیاد فرهنگ سازی شود و همه ظرفیت ها در درمان معتادان به مواد مخدر در کلینیک ها به کار گرفته شود .
وی گفت: در استان لرستان در 6 ماه نخست سال جاری تعداد 36 نفر زن در مرکز نگهداری معتادان زن وجود داشته که سم زدایی و بیشتر آنها ترخیص شده اند.
وی افزود: کیفی سازی کمپ های ترک اعتیاد در 6 ماه دوم سال جاری در دستور کار شورای مبارزه با مواد مخدر استان لرستان قرار گرفته است .
وی تصریح کرد: عطاری ها و سیگار فروشانی اقدام به فروش دارو و مواد مخدر می کنند و مجوز ندارند بررسی شوند در صورت نداشتن پروانه کسب فوری مغازه آنها پلمپ شود.
آقا میرزایی افزود: لیست خودروهایی که در رابطه با مواد مخدر توقیف می شوند به شورای مبارزه با مواد مخدر استان ارسال شود و بلافاصله به پارکینگ مربوطه دلالت داده شوند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موا مخدر لرستان گفت : یک دستگاه خودرو برای انجام امور مبارزه با مواد مخدر در اختیار نیروی انتظامی شهرستان پلدخترقرار داده شده است.
فرماندار پلدختر گفت: اعتیاد افراد به مواد مخدر برای جامعه یک مساله تهدید کننده است که زمینه ساز بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره است که تهدیدی جدی برای کشور محسوب می شود .
نورالدین درمنان افزود: دشمنان می خواهد با اعتیاد جوانان به مواد مخدر به کشور ضربه بزند که این یکی از روش های مورد استفاده در جنگ نرم علیه کشورها است تا فرهنگ و آینده آنها را مورد هدف قرار دهند .
وی با بیان این که در هر هشت ثانیه در دنیا یک نفر در اثر مصرف مواد مخدر جان خود را از دست می دهد گفت: اعتیاد به مواد مخدر به صورت یک زلزله خاموش و بی صدا بنیان خانواده را از هم می پاشد .
وی با بیان این که آگاه سازی خانواده ها جهت کاهش مصرف مواد مخدر یک ضرورت است ، افزود: هر دستگاهی به تناسب ظرفیت و پتانسیلی که دارد در زمینه فعالیت جهت مهار مواد مخدر وظیفه دارد تا با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای شناسایی آسیب های اجتماعی و استفاده از مواد مخدر از نفوذ آن در بین خانواده ها جلوگیری کند.
فرماندارپلدختر بر پیگیری مصوبات شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان تاکید کرد و گفت: مصوبات این شورا باید پیگیر شوند تا جلساتی که در این رابطه برگزار می شوند خروجی خوبی داشته باشند
درمنان افزود: نیروی انتظامی و اداره اطلاعات شهرستان پلدختردر جهت کشف مواد مخدر و مبارزه با آن در شهرستان با جدیت و به خوبی عمل کرده اند.
وی به انهدام چند هفته قبل قلیان ها در شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد:بحث معدوم سازی قلیان ها در شهرستان پلدختربرای مردم و جوانان عبرت آموز و تاثیر مثبتی داشت
فرماندار پلدختر گفت: مسوولان باید امکانات لازم را جهت سرگرمی ، ورزش ، تفریح و غنی سازی اوقات فراغت جوانان در سطح شهرستان مهیا سازند اسما اسماعیل پور

کلید واژه ها: استان لرستان -




یکشنبه 10 آبان 1394 - 13:42:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن