تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803017770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخابات مجلس جمهوری آذربایجان از امروز آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: انتخابات مجلس جمهوری آذربایجان از امروز آغاز شد


مردم جمهوری آذربایجان در حالی از صبح امروز یکشنبه (۹۴/۸/۱۰) برای انتخاب اعضای جدید پارلمان کشورشان پای صندوق های رای رفته اند که برخی از احزاب و تشکل های مخالف این انتخابات را تحریم کرده اند. به گزارش پایگاه اطلاع سانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، بررسیها و نظرسنجهای صورت گرفته در جمهوری آذربایجان حاکی از آن است که این انتخابات نیز در نهایت به تقویت قدرت الهام علیف بر این جمهوری سابق شوروی در منطقه قفقاز منجر خواهد شد.

نزدیک به پنج میلیون و نهصد هزار نفر از شهروندان جمهوری آذربایجان که واجد شرایط شرکت در انتخابات پارلمانی این کشور هستند می توانند با آرای خود یکصد و بیست و پنج عضو پارلمان کشورشان را برای یک دوره پنج ساله انتخاب کنند.

دفاتر اخذ رأی ساعت پانزده به وقت گرینویچ بسته خواهد شد.

به احتمال زیاد حزب "آذربایجان نوین" به رهبری الهام علیف برای پیروزی در این انتخابات و حفظ اکثریت در پارلمان مشکلی نخواهد داشت.

احزاب مخالف و سازمانهای دفاع از حقوق بشر دولت را متهم کرده اند شمار زیادی از مخالفان سیاسی را به اتهامات واهی زندانی کرده و علاوه بر این ظرفیت احزاب را برای تبلیغات انتخاباتی محدود کرده اند. سازمان های دفاع از حقوق بشر پیوسته از اوضاع حاکم بر جمهوری آذربایجان انتقاد می کنند.

این سازمانها معتقدند هر گونه اعتراض علنی به رژیم الهام علیف که سال دو هزار و سیزده برای سومین دوره پیاپی به ریاست جمهوری کشورش انتخاب شد، با واکنش و برخورد شدید مقامات باکو روبرو می شود. حامیان حقوق بشر در جمهوری آذربایجان می گویند از سال دو هزار و سیزده مقامات باکو علنی‌تر از گذشته به سرکوب گسترده مخالفان روی آورده اند و در حال حاضر دهها تن از مخالفان سیاسی دولت جمهوری آذربایجان در زندان های این کشور به سر می برند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از باکو، احزاب اصلی مخالف جمهوری آذربایجان از جمله "شورای ملی نیروهای دموکراتیک" حزب "مساوات" و " حزب دموکراتیک آذربایجان" انتخابات پارلمانی را یک " نمایش مضحک"‌توصیف کرده و از شرکت در آن خودداری کرده اند.

سازمان امنیت و همکاری اروپا نیز با تاکید بر این که مقامات باکو محدودیتها و موانع زیادی در کشورشان برای ناظران بین المللی ایجاد می کنند، از اعزام ناظران خود به جمهوری آذربایجان خودداری کرده اند.

از سال دو هزار و سه که الهام علیف در جمهوری آذربایجان به قدرت رسید ناظران بین المللی هیچ یک از انتخاباتی را که در این کشور برگزار شده است، دموکراتیک و آزاد توصیف نکرده اند. به گفته سازمانهای دفاع از حقوق بشر، هر گونه اعتراض و انتقاد از حزب حاکم در جمهوری آذربایجان به شدت توسط مقامات این کشور سرکوب می شود و در دو سال اخیر اوضاع حقوق بشر و آزادیهای مدنی در این کشور وخیم‌تر هم شده است.


یک شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن