تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815621856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای سرمایه گذاری به ایران می آییم اما این بار فرق میکند!


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: وزیر مشاور تجارت انگلیس گفت: ما به سرمایه گذاری دراز مدت در ایران فکر می‌کنیم و در صورت تمایل دولت ایران، دو شرکت نفتی شل و بی پی تکنولوژی خود را برای مشارکت دراز مدت وارد ایران خواهند کرد.

به گزارش تراز ،فرانسیس مود وزیر مشاور در امور تجارت انگلستان که در اتاق بازرگانی ایران حضور یافته بود، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد نظر انگلیسی‌ها برای حضور در بازار ایران اظهار داشت: شرکت‌هایی که در این سفر ما را همراهی می‌کنند، در عرصه بین‌الملل فعال‌اند و معمولا به دنبال سرمایه‌گذاری‌ درازمدت و مشارکت‌های درازمدت هستند و به گونه‌ای حضور ما این بار در ایران متفاوت است.

وی افزود: دولت انگلیس و شرکت‌های بریتانیایی رایزنی‌ با مقامات ایرانی را آغاز کرد‌ه اند، تا به محض برداشته شدن تحریم‌ها همکاری‌ به صورت جدی آغاز شود، اما باید این تضمین داده شود که شرکت‌های انگلیسی با اطمینان خاطر به شکل درازمدت در ایران سرمایه‌گذاری کنند.

وزیر مشاور تجارت انگلیس در پاسخ به اینکه دو شرکت نفتی بی‌پی و شل چه برنامه‌ای برای سرمایه‌گذاری در حوزه نفتی ایران دارند، گفت: در سفر قبلی فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس در ماه آگوست انجام شد، رئیس تیم شل در خاورمیانه و مدیر اجرایی این شرکت به ایران آمد، همچنین شرکت بی‌پی تاریخچه طولانی همکاری و حضور در ایران را دارد و این بستگی به تمایل دولت ایران دارد که نحوه همکاری با این شرکت‌ها را تعیین کند، تا این شرکت‌ها بتوانند تکنولوژی را وارد ایران کرده و سرمایه‌گذاری کنند.

مود در پاسخ به اینکه میزان پول‌های بلوکه شده ایران در انگلیس چقدر است، به صورت تلویحی گفت: یکسری از دارایی‌های ایران به خاطر وضع تحریم‌ها در انگلیس بلوکه شده که امیدواریم بعد از توافق تاریخی بین ایران و 1+5 شرایطی که 6 کشور گذاشته‌اند، اجرایی بشود، تا ایران به اقتصاد جهانی برگردد و دارایی‌های بلوکه شده‌اش آزاد شود.


منبع: فارس



زمانبندی انتشار: 10 آبان 1394 - 10:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن