تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816309230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا مردان خیانت می کنند؟


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
خیانت به همسر چرا مردان خیانت می کنند؟

سبک زندگی؛
چرا مردان خیانت می کنند؟
زنی که خیلی زود شوهر خیانتکارش را به خاطر رفتاری که داشته، می‌بخشد در اصل دارد او را تشویق به انجام دوباره این کار می‌کند.



امام موسی کاظم علیه السلام : هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
    به گزارش سرویس خانواده جام نیـوز، همه می‌دانند که خیانت کار درستی نبوده و غیر قابل قبول است اما برخی از مردان خیانت را جایگزین حل مسئله یا حتی طلاق می‌کنند. اما عده‌ای هم هستند که از زندگی زناشویی‌شان راضی هستند اما کنجکاوی آنها را به سمت خیانت می‌کشاند. این واقعا غم‌انگیز است که زنی به خیانت همسرش پی ببرد اما اگر برخی از دلایلی را که باعث می‌شود مردان تعهد خود را فراموش کنند، بداند، شاید بتواند به راحتی از این مسئله پیشگیری کند.
انتظار غیر منطقی دارد
مرد معتقد است همسرش نیازهای عاطفی و جنسی او را برآورده نمی‌کند. مرد ممکن است اولویت‌های مختلف زن مانند کار و بچه و امور مالی را در نظر نگیرد و این همان جایی است که او فکر میکند توجه کافی نمی‌گیرد و به سمت خیانت کشیده می‌شود.
  عشق از دست رفته
یکی از مهم‌ترین دلایلی که مرد به سمت خیانت می‌کشاند این است که احساس می‌کند، بین او و همسرش دیگر عشقی باقی نمانده است. بعد از سال‌ها زندگی با همسر ممکن است مرد در رابطه‌اش تغییر رویه بدهد. او نمی‌تواند به جدایی از همسرش فکر کند چون دردناک و غیرقابل تصور است. بنابراین به جای جدایی ممکن است به جایی برود که رضایت فیزیکی‌اش به دست بیاید. خیانت هیچ گاه نمی‌تواند کمک کننده باشد بلکه فقط جدایی را به تاخیر می‌اندازد.
از دست رفتن جذابیت
این مورد از شایع‌ترین دلایل خیانت مردان برشمرده شده است. این به طور معمول اتفاق می‌افتد که بعد از یک مدت طولانی زن در انجام مسئولیت‌های خود در رضایت‌بخشی جنسی مرد و نگهداشتن علاقه او تنبلی و کوتاهی کند. بسیاری از زنان متاهل دیگر در حفظ تناسب اندام و مراقبت از خود سهل‌انگار می‌شوند و دیگر نگرانی ندارند. این باعث می‌شود زن به یکباره جذابیت خود را از دست بدهد. از سوی دیگر مرد هم همسرش را ناجذاب می‌بیند و فکر می‌کند برقراری رابطه جنسی برایش مانند قبل رضایت‌بخش نیست.
زنان به آنها اجازه می‌دهند
زنی که خیلی زود شوهر خیانتکارش را به خاطر رفتاری که داشته، می‌بخشد در اصل دارد او را تشویق به انجام دوباره این کار می‌کند. او شاید این کار به خاطر ترس از تنهایی یا به این دلیل که ذاتا موجود  مهربانی است، انجام دهد. علاوه بر این، برخی از زنان احساس می‌کنند مسئول خیانت همسرشان هستند و چون خودشان را سرزنش می‌کنند تلاش می‌کنند روابط‌شان را بهبود ببخشند. گاهی اوقات قلب آمرزنده یک زن ممکن است مرد را بارها و بارها به سمت خیانت بکشاند.
زنان نق نقو
زنانی که مدام غر می‌زنند هم می‌توانند دلیل کافی به دست مرد بدهند تا کج برود. بیشتر مردان بر این عقیده هستند که زنانی مرتب نق می‌زنند از نظر عاطفی و فیزیکی فرسوده هستند و به پایان دادن رابطه فکر می‌کنند. این قبیل زن‌ها مرتب در جنگ و دعوا هستند و ابزارلازم برای سردرد را فراهم می‌کنند. مرد هم به جای مصرف مسکن برای تسکین درد خیانت را انتخاب می‌کند تا از خانه‌ای که مهر و صفایی ندارد، فرار کند.   نی نی بان /2021



۱۰/۰۸/۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن