تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819889889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات ثبت نام پیاده روی کربلا در اربعین 94


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



جزئیات ثبت نام پیاده روی کربلا در اربعین 94
روز نو : مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، از آغاز ثبت نام زائران برای اعزام به کربلا در ایام اربعین از امروز یکشنبه 15شهریور خبر داد و گفت: گذرنامه زائران باید تا پایان سال 94 اعتبار داشته باشد. 
محسن نظافتی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده برای اعزام زائران عتبات عالیات که از ماه های قبل در ستاد اربعین انجام شده در سال جاری زائران باید برای اعزام در سامانه سماح به نشانی www.samah.haj.ir ثبت نام کنند. 
وی با اشاره به اینکه همه اعزام های ایام اربعین به کربلا در قالب این ثبت نام ساماندهی خواهد شد، گفت: پس از ثبت نام در این سامانه دسته بندی و گروه بندی های زائران انجام می شود و بعد از آن تمامی اطلاعات لازم در خصوص اعزام زائران در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. 
مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت تاکید کرد: در ایام اربعین تمامی زائرانی که قصد زیارت دارند، باید گذرنامه همراه داشته باشند که البته گذرنامه آنها باید تا پایان سال 94 اعتبار داشته باشد که برای تمامی آنها نیز روادید صادر می شود.


به گفته وی، این موضوع به دلیل جلوگیری از بی نظمی و ارائه خدمات اسکان، تغذیه و حمل و نقل بهتر به زائران و با هماهنگی با دولت عراق صورت می گیرد. نظافتی در پایان گفت: اطلاعات تکمیلی در خصوص این ثبت نام به زودی اعلام خواهد شد.


صدور ویزا برای اربعین لغو نمی شود


به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، مجید آقابابایی در بازدید میدانی از مرز بین المللی شلمچه و پایانه مسافری این مرز، با تاکید بر داشتن گذرنامه برای خروج از مرز اظهار کرد: امسال برای برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی به هیچ کدام از افراد بدون گذرنامه اجازه خروج از مرز داده نخواهد شد.


مدیرکل امور مرزی وزارت کشور با تاکید بر پیشرفت ایجاد زیرساخت ها خاطرنشان کرد: امیدواریم که عملیات ایجاد زیرساخت های پایانه مرزی شلمچه برای استفاده بهتر زائران به پایان برسد.


آقابابایی با اشاره به اینکه برای وارد شدن و خروج از کشور و صدور روادید کشور عراق داشتن گذرنامه لازم است تصریح کرد: با توجه به گزارش های دریافتی از کشور عراق، امسال قصدی برای لغو ویزا در ایام اربعین وجود ندارد و افرادی که برای زیارت عتبات عالیات به این کشور سفر می کنند باید در سامانه حج و زیارت ثبت نام خود را انجام دهند.


صدور ویزای اربعین، صرفا براساس ثبت نام در سامانه «سماح» است


تسنیم؛ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: صدور ویزای اربعین، صرفا براساس ثبت نام در سامانه «سماح» است.


حسین پلارک اظهار داشت: صدور ویزا در ایام اربعین بحثی بسیار جدی است و با توجه به اینکه سال گذشته دشمن غافلگیر شد، احتمال اینکه امسال بخواهند سواستفاده کنند زیاد است.
وی ادامه داد: بنابراین متقاضیان سفر به عتبات در ایام اربعین حتما در سامانه سماح ثبت نام کنند چراکه براساس میزان ثبت نام صورت گرفته در این سامانه برای زائران وزیرا صادر می شود. امسال مانند سال گذشته نخواهد بود که زائران به مرزها هجوم بیاورند و ما هم غافلگیر شویم بلکه نیروهای امنیتی کشورمان قبل از ورودی مرزها موانعی را ایجاد کرده و ویزاها را کنترل می کنند و پس از آن افراد با اتوبوس به مرزهای مهران و شلمچه و چزابه منتقل می شوند.


پلارک گفت: تا امروز حدود 350 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.




تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن