تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804019460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم آمادگي صنعت برق براي تأمين انرژي خودروهاي برقي/ايجاد زيرساخت‌هاي تأمين 300 مگاوات برق خورشيدي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آبان ۱۳۹۴ (۹:۵۵ق.ظ)
لزوم آمادگي صنعت برق براي تأمين انرژي خودروهاي برقي/ايجاد زيرساخت‌هاي تأمين 300 مگاوات برق خورشيدي موج - مدير عامل شرکت توزيع نيروي برق استان تهران با بيان اين که مديريت مصرف يا کاهش شدت روشنايي در پدافند غيرعامل ملاک عمل قرار خواهد گرفت، گفت: به‌زودي خودروهاي برقي در تهران ديده خواهند شد و آمادگي صنعت برق براي تأمين انرژي خودروهاي برقي بسيار مهم است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت نيرو (پاون)، سيد محمدعلي بربند در آيين برگزاري رزمايش تأمين برق اضطراري (پدافند غيرعامل) شرکت توزيع نيروي برق استان تهران، اظهار داشت: روند توسعه صنعت برق در دنيا نشان مي‌دهد در آينده نيروگاه‌ها به محل‌هاي مصرف نزديک خواهد شد.
وي با اشاره به حضور بيش از 25 درصد مشترکان برق کشور در استان تهران، افزود: وظيفه شرکت توزيع نيروي برق استان تهران در چنين شرايطي بسيار حساس و سنگين است، زيرا در حداقل زمان ممکن بايد ضمن تأمين برق و IT، با کمک شرکت آب و فاضلاب شرايط لازم را براي تأمين آب آشاميدني مردم نيز فراهم کند.
بربند با بيان آن که يکي از نقاط حساس در زمان حمله دشمن، تأسيسات برقي است، گفت: صنعت برق يک صنعت زيرساختي است که از اهميت ويژه‌اي برخوردار است و علاوه بر آن، چشم‌انداز برق در قرن 21 در جهان بايد براي جامعه ديجيتال با کيفيت بوده و ترکيب بهينه توليد با انرژي پاک لازمه سلامت محيط زيست باشد و از همه مهم‌تر اينکه برق براي همه وجود داشته باشد.
وي چشم‌اندازي را که براي سال 2025 براي صنعت برق پيش‌بيني شده است، کمک به رشد و بهره‌وري، کاهش اختلالات، بالا بردن کيفيت، برق‌رساني همگاني و کاهش شدت مصرف برق داراي اولويت برشمرد و ادامه داد: نگاه آينده به صنعت برق، نگاه آينده به دنيا است و در آينده نيروگاه‌ها به محل‌هاي مصرف نزديک خواهند شد، ولتاژها تغيير کرده و ولتاژ DC جايگزين ولتاژ AC خواهد شد.
مدير عامل شرکت توزيع نيروي برق استان تهران، افزود: در آن زمان، مباحث ديسپاچينگ و مونيتورينگ شبکه و هوشمندسازي شبکه‌هاي برق از موارد بسيار حائز اهميت خواهد بود.
وي با بيان اين که آنچه ما از سهم شبکه توزيع برق در پدافند غيرعامل ملاک عمل قرار خواهيم داد، بحث مديريت مصرف يا کاهش شدت روشنايي است، ادامه داد: به‌زودي خودروهاي برقي در تهران ديده خواهند شد و آمادگي صنعت برق براي تأمين انرژي خودروهاي برقي بسيار مهم است.
بربند اضافه کرد: داشتن شبکه‌هاي کوچک مايکرو گريد هوشمند و شبکه‌هاي خود تأمين، تغيير ساختار برق، بخش خرده فروشي برق، ايجاد نيروگاه‌هاي خصوصي کوچک، قابليت خود تعميري شبکه، استفاده از تمام منابع توليد و بحث ذخيره‌سازي انرژي از مهم‌ترين مسائلي است که در آينده با آن روبرو خواهيم بود.
وي به‌کارگيري ريز شبکه‌ها در پدافند غيرعامل را بسيار مهم دانست و گفت: به همين منظور مونيتورينگ شبکه‌هاي برق از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.
مدير عامل شرکت توزيع نيروي برق استان تهران با بيان آن که پست‌هاي فوق توزيع بايد سيار باشند و افزايش استفاده از انرژي‌هاي پاک از جمله انرژي خورشيدي به طور جدي در دستور کار قرار گيرد، افزود: با توافقي که با سرمايه‌گذاران آلماني انجام شد، در دو نقطه ورامين و شمس‌آباد زمين مورد نياز در اختيار سرمايه‌گذاران آلماني قرار گرفت تا نسبت به تأمين 300 مگاوات برق خورشيدي اقدام کنند.
وي يکي از برنامه‌هاي پدافند غير عامل را خود تأميني مصرف‌کنندگان ذکر و تأکيد کرد: صنايعي که امروز وارد صنعت مي‌شوند حتما بايد توان توليد برق اضطراري داشته باشند تا بتوانيم در آينده حداقل 25 درصد مصرف‌کنندگان بزرگ صنايع را به مصرف‌کنندگان خود تأمين تبديل کنيم.
بربند در خصوص قابليت کنترل شبکه با بيان اين که نزديک به 500 نقطه فيدرهاي اصلي و 10 درصد شبکه برق استان را اتوماسيون کرده‌ايم، خاطرنشان کرد: در تلاشيم با استفاده از تسهيلات بانکي ميزان اتوماسيون شبکه را به 30 درصد برسانيم تا همگام با کشورهاي پيشرفته صنعتي در جهت ارتقاي صنعت برق کشور گام برداريم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن