تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818994849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک ۱۰۰ میلیون دلاری آمریکا به شورشیان سوری


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: کمک ۱۰۰ میلیون دلاری آمریکا به شورشیان سوری


آمریکا از اختصاص کمک ۱۰۰ میلیون دلاری جدید به شورشیان مخالف نظام سوریه خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با اختصاص این مبلغ کمک آمریکا به مخالفان سوری از سال 2012 به حدود 500 میلیون دلار رسید.

آنتونی بلینکن معاون وزیر امور خارجه آمریکا گفت: « آمریکا حدود 100 میلیون دلار دیگر به مخالفان سوری پرداخت می کند و کمک ما از سال 2012 در مجموع به حدود 500 میلیون دلار خواهد رسید.»

وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای مدعی شد: این کمک برای باز نگه داشتن مدارس برای کودکان سوری، بازسازی زیر ساخت های مربوط به آب و برق، حمایت از رسانه های مستقل و جامعه مدنی  و کمک به مخالفان میانه رو است تا خود را بازسازی کنند و بتوانند در آینده سوریه که در آن حقوق بشر و قانون رعایت خواهد شد نقش داشته باشند.

اختصاص این بسته جدید هم زمان با سفر آنتونتی بلینکن به منامه پایتخت بحرین برای حضور در نشست امنیتی منطقه ای با عنوان « گفتگوی  منامه » اعلام شد.

واشنگتن نیز از تصمیم خود برای استقرار حدود 50 نظامی عضو نیروهای ویژه در چارچوب مبارزه بین المللی با گروه تکفیری صهیونیستی داعش در سوریه خبر داد.

 


یک شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن