تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821108193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیکان از دستیابی مدال برنز جهان بازماند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تیم والیبال پیکان ایران با قبول شکست در دیدار رده بندی از کسب عنوان سومی مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان بازماند.
به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، روز پایانی رقابت های والیبال قهرمانی جام باشگاه های جهان با برگزاری دیدار رده بندی این مسابقات بین دو تیم پیکان ایران و یو سی پی ان سن خوان آر ژانتین آغاز شد.
این دیدار که از ساعت 17 و 10 به وقت تهران آغاز شده بود در نهایت با برتری 3 بر 2 تیم آرژانتینی به پایان رسید تا تیم یو سی پی ان خوان آرژانتین به مقام سوم یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان برسد و پیکان از رفتن روی سکوی این مسابقات بازبماند.
تیم پیکان ایران در حالی این دیدار را با نتیجه 3 بر 2 به حریف واگذار کرد که در دو ست ابتدایی این بازی مقابل حریف خود به برتری رسیده بود.
شاگردان اکبری که ست های اول و دوم را به ترتیب با نتایج 25 بر 21 و 25 بر 22 به سود خود به پایان رساندند در سه ست پیاپی و با نتایج 25 بر 20 ، 25 بر 23 و 16 بر 14 مقابل حریف خود شکست خوردند و از کسب دومین مدال برنز این مسابقات بازماندند.
آخرین دیدار یازدهمین دوره این مسابقات از ساعت 20 و 30 به وقت ایران بین دو فینالیست این رقابت ها یعنی تیم های زنیت کازان روسیه و ... [ مشاهده متن کامل خبر در باشگاه خبرنگاران ]
پیکان از دستیابی مدال برنز جهان بازماند






شنبه ، ۹آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن