تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815189202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین عکس همسر سیسی در خارج از مصر + تصویر


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



اولین عکس همسر سیسی در خارج از مصر + تصویر
روز نو : شبکه خبری "العربیه" با انتشار عکسی به سفر اخیر همسر "عبدالفتاح السیسی" رییس جمهوری مصر به بحرین اشاره کرده است. این شبکه خبری اشاره می کند که اهمیت این سفر آن است که نخستین حضور خارجی همسر او محسوب می شد و اولین عکسی است که وی در جریان دیدار با یک چهره خارجی در کشوری دیگر انتشار یافته است.

به گزارش خرداد، العربیه با اشاره به سفر همسر سیسی به بحرین می نویسد:"بانوی اول مصر در نخستین حضورش در خارج از کشور این هفته به بحرین رفته است. این سفر در همراهی او با رییس جمهوری مصر در سفر به کشورهای خاورمیانه انجام شده است. ویدئوها و عکس هایی از ورود "انتصار عامر" به منامه در رسانه های بحرینی منتشر شده است. "عامر" از سوی همتای خود شاهزاده آل خلیفه مورد استقبال قرار گرفت".

این شبکه خبری در پایان افزوده است که سیسی در بحرین با "ملک حمد بن عیسی آل خلیفه" پادشاه آن کشور دیدار خواهد کرد. انتشار تصویر همسر سیسی از آن رو مهم تلقی می شود که پیش تر جز حضور او در مراسم تحلیف سیسی در قاهره تصویر زیادی منتشر نشده بود.



تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن