تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806880082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش تربيت نيروي انساني در توسعه صنعت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۲ب.ظ)
نقش تربيت نيروي انساني در توسعه صنعت موج-خوزستان- مديرکل آموزش فني و حرفه اي خوزستان: براي توليد محصولي با نام نيروي انساني با کيفيت بايد به گونه اي عمل کرد که صنعت کشور پذيراي آن باشد.
به گزارش خبرگزاري موج از خوزستان، عبدالنبي سواعدي در جلسه هماهنگي آموزشي با حضور نمايندگان پتروشيمي پالايشگاه، فرماندار بهبهان و سرپرست مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان با بيان اين که بيکاران جوياي کار زمينه ساز امنيت شهر و کشور محسوب مي شوند، اظهارکرد: در کشور ما قوانين مصوبي وجود دارد که رعايت آن راهگشا و باعث شفاف سازي مسائل است.
وي افزود: رسالت سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور تربيت نيروي ماهرمورد نياز صنايع است. منتهي انجام اين رسالت نيازمند مشارکت ديگر دستگاه هاي اجرايي هم هست.
سواعدي گفت: با شناسايي فرصت هاي شغلي و در دست داشتن آمار بيکاران از سوي اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان مي توان به نيازسنجي مشاغل پرداخت و ظرفيت ها را براي اين کار بسيج کرد.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي کشور رسيدن به اين مهم را وظيفه تمام دستگاه هاي اجرايي دانست و خاطرنشان کرد: براي تربيت نيروي انساني ماهر و ايجاد اشتغال زايي نياز به کار تيمي و تشکيل يک کميته کارشناسي است تا راهکارهاي لازم شناسايي شوند.
وي ادامه داد: با حضور روساي جوان و توانمند مراکز فني و حرفه اي استان، کميته اي تشکيل و کار مطالعاتي شروع شده است تا بتوان با استفاده از ظرفيت هاي بخش خصوصي آموزش هاي مختلف و موردنياز جامعه را برنامه ريزي و اجرايي کرد.
سواعدي از آموزشگاه آزاد جوشکاري در شهرستان آغاجاري خبرداد و گفت: لازم است چند آموزشگاه بخش خصوصي را در بهبهان متمرکز کرده و از ظرفيت هاي موجود در جهت تربيت نيروي انساني استفاده بهينه کرد.
اين مقام مسوول با بيان اين که اعتبارات سازماني پاسخگوي حجم برنامه هاي موردنظر نيست، اظهارکرد: ما بودجه اي با توان مشخص داريم که براي انجام همه پروژه ها کافي نخواهدبود؛ لذا براي انجام يک کار ويژه بايد هم پوشاني کرده و با همکاري همه دستگاه هاي اجرايي پيش رفت.
سواعدي با تاکيد بر اهميت مبحث کنترل کيفيت بيان کرد: براي توليد محصولي با نام نيروي انساني با کيفيت بايد به گونه اي عمل کرد که صنعت کشور پذيراي آن باشد.
وي تصريح کرد: در توليد محصول بايد نياز بازارکار و شرايط حاکم بر آن درنظر گرفته شود. در سرمايه گذاري پالايشگاه و نيروگاه زماني مي توان به موفقيت رسيد که از سرمايه گذاري منابع انساني غافل نشد.
سواعدي خاطرنشان کرد: در کنار خريد هر دستگاه پيشرفته اي بايد دغدغه تامين نيروي انساني ماهر را داشت. بنابراين بايد سرمايه گذاري هاي مناسب را در راستاي آموزش، ارتقاي مهارت و ايجاد نيروي ماهر و متخصص انجام داد.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان تامين نيروي انساني مورد نياز مراکز فني وحرفه اي را به تناسب اعتبارات از تعهدات اداره کل عنوان کرد و افزود: هزينه مواد مصرفي يک دهم نيروي آموزش است و تا کنون 104 ميليون تومان بابت آموزش تعداد400 نفر در پالايشگاه بهبهان براورد هزينه شده است.
وي از وجود نيروهاي انساني توانمند در مراکز آموزشي فني و حرفه اي خبرداد و افزود: مهارت آموزي تجهيزات مناسب و نيروي توانمند نيازدارد که براي رسيدن به اين مهم تمام توان استان بسيج خواهدشد.
سواعدي با تاکيد بر اين که هزينه انجام پروژه ها بايد کارشناسي شده و در کميته کارشناسي به تصويب برسد، تعهدات هر اداره به تفکيک مشخص شود، بيان کرد: لازم است کميته کارشناسي در همه ابعاد اجتماعي، اقتصادي و امنيتي با حضور کارشناسان پالايشگاه و نيروگاه در بهبهان تشکيل شود و با کميته توسعه اشتغال شهرستان مرتبط باشد.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي خوزستان خاطرنشان کرد: در دولت تدبيرواميد دو آيتم شروع هر کاري با تدبير و دادن اميد به مردم بايد سرلوحه برنامه هاي ما باشد.
وي با اشاره به لزوم تعريف حقوق عنوان کرد: در مشاغل غيرمستقيم مي توانيم اطلاع رساني کنيم که انجام اين پروژه ها به ايجاد فرصت هاي شغلي مستقيم و غيرمستقيم ختم مي شود.
سواعدي خاطرنشان کرد: سازمان فني و حرفه اي تا به امروز حسن نيت خود را نشان داده است و تاکنون 420 نفر داربست بند، آرموتور بند و اچ اف سي اموزش ديده اند.
وي خاطرنشان کرد: پيشنهادم اين است جاهايي که نياز به نيرو داريم از ظرفيت هاي شهرستان هاي همجوار استفاده کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن