تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819845500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوبخت در لرستان: اعتبار طرح های قابل بهره برداری تا پایان امسال 100 درصد تامین می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نوبخت در لرستان: اعتبار طرح های قابل بهره برداری تا پایان امسال 100 درصد تامین می شود استان‌ها > لرستان - ایرنا نوشت: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: هرطرح عمرانی که تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد به صورت 100 درصد تامین اعتبار می شود.

محمد باقر نوبخت صبح شنبه در نشست شورای اداری استان لرستان افزود: هفت هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای طرح های عمرانی تخصیص اعتبار شده است. وی با اشاره به اینکه پارسال 100 درصد اعتبارات عمرانی برداخت شد، تصریح کرد: در ماده 180 مقرر شده است 3 درصد از سرجمع اعتبارات برای توازن بخشی در استان های محروم هزینه شود.
معاون رئیس جمهوری با اشاره به اینکه بر اساس شاخص های سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور استان های محروم شناسایی می شوند، افزود: در این راستا نسبت به نبود توازن استان ها که نابرابری در نرخ متوسط دارند این شرایط ویژه برای استان لرستان لحاظ خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه طرهای نیمه تمام دولت قبلی قدرت کلنگ زنی طرح جدید را از ما گرفته است، اظهار کرد: ما محکوم به اجرای طرح هایی هستیم که بدون کارشناسی و اولویت بندی کلنگ زنی شده است.
بر اثر وقوع سیل دو روز گذشته سه نفر در شهرستان کوهدشت جان باختند و سیل به زیرساخت های این شهرستان خسارت هایی وارد کرده است.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و حسین فریدون دستیار اجرایی رئیس جمهوری برای بررسی مسائل و مشکلات ناشی از سیل به استان لرستان سفر کرده اند.

کلید واژه ها: محمدباقر نوبخت - استان لرستان -




شنبه 9 آبان 1394 - 12:12:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن