تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805600310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نارضايتي مردم از کاهش خدمات شرکت‌هاي بيمه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آبان ۱۳۹۴ (۹:۳۵ق.ظ)
دبير کل سنديکاي بيمه‌گران خبر داد: نارضايتي مردم از کاهش خدمات شرکت‌هاي بيمه موج - دبير کل سنديکاي بيمه‌گران زيان‌دهي شرکت‌هاي بيمه را علت کاهش خدمات خواند و گفت: مردم از کاهش خدمات شرکت‌هاي بيمه ناراضي هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد علي‌اکبر اوليا، با اشاره به نقش محوري شرکت‌هاي بيمه در مبادله خسارات تصادفات و نيز پوشش خطري که براي مردم به وجود مي‌آورد، گفت: نسبت به اتفاقاتي که در زمينه بيمه خودروها و تصادفات جاده‌اي رخ مي‌دهد، بسيار حساس هستيم.
دبير کل سنديکاي بيمه‌گران ايران ادامه داد: آنچه الان در تصادفات جاده‌اي واقع مي‌شود از نظر خسارات جاني (داشتن سالي ۱۷ هزار کشته و ۲۰۰ هزار فقره خسارت جرحي و معلوليت) و مالي بسيار نگران‌کننده است.
وي تعيين سقف بيمه شخص ثالث براي شرکت‌هاي بيمه‌گر از سوي دولت را موجب وارد آمدن خسارات فراوان براي اين شرکت‌ها ذکر و خاطرنشان کرد: در تلاشيم ضمن اين که وظيفه خودمان را براي کاهش تصادفات انجام دهيم، براي کاهش خسارات شرکت‌هاي بيمه‌گر نيز کارهايي انجام دهيم؛ اگر چنين اتفاقي بيفتد، حق بيمه‌ها نيز کاهش مي‌يابد و مردم هزينه کمتري متقبل مي‌شوند.
اوليا با اشاره به انجام برخي اقدامات تبليغي ـ فرهنگي و همچنين راه‌اندازي کمپين‌ها و پويش‌هاي اجتماعي کاهش تصادفات از سوي شرکت‌هاي بيمه‌گر به عنوان مسووليت اجتماعي آن‌ها افزود: در تلاشيم تا اين مشکل را با کمک خود مردم حل کنيم و تصادفات کاهش يابد.
وي يکي ديگر از کارهاي شرکت‌هاي بيمه در راستاي مسووليت‌هاي اجتماعي را راه‌اندازي اورژانس هوايي با هزينه خود شرکت‌هاي بيمه معرفي کرد و گفت: هزينه هر يک ساعت استفاده از ناوگان هلي‌کوپتري براي خدمت‌رساني به مصدومان جاده‌اي، ۱۰ ميليون تومان است که شرکت‌هاي بيمه اين مبلغ را از جيب مي‌دهند نه از درآمدهاي حاصل از دريافت حق بيمه شخص ثالث.
عضو کميسيون عمران مجلس هشتم با اشاره به تأکيدات وزير راه و شهرسازي مبني بر همکاري شرکت‌هاي بيمه‌گر با کميسيون ايمني راه‌ها براي اقدامات مؤثر در کاهش تصادفات جاده‌اي ادامه داد: در مجلس هشتم دولت را مکلف کرديم تا ميزان تصادفات را سالانه ۱۰ درصد کاهش دهد که اين مصوبه نتوانست کارکرد مؤثري در اين زمينه داشته باشد.
وي درباره پيشنهاد سنديکاي بيمه‌گران به هيأت دولت و مجلس درباره اصلاح قانون تعيين نرخ بيمه شخص ثالث و ديه، گفت: قانون شخص ثالث سازوکارهاي جديدي براي تعيين نرخ بيمه شخص ثالث در نظر گرفته است که با توجه به اتمام عمر اين قانون در پايان امسال قرار است در قانون جديد برخي اشکالات و نواقص قانون فعلي شخص ثالث برطرف شود.
اوليا با تأکيد بر زيان‌ده بودن شرکت‌هاي بيمه‌گر اظهار کرد: با وجود افزايش نرخ ديه، حق بيمه شخص ثالث افزايش نيافته است، حتي ضوابط نرخ‌گذاري نيز اين موضوع را که با افزايش ديات، حق بيمه هم مي‌تواند افزايش يابد، تأييد مي‌کند بنابراين وقتي يک بنگاه اقتصادي زيان‌ده مي‌شود، نمي‌تواند وظايف خود را به خوبي انجام دهد؛ به همين دليل است که مردم از سطح خدمات شرکت‌هاي بيمه ناراضي هستند.
دبير کل سنديکاي بيمه‌گران با اشاره به وقوع چنين وضعيتي براي شرکت بيمه توسعه در پي ناتواني از خدمات‌دهي به مردم و پرداخت خسارات تصادفات رانندگي در دو سال گذشته، از بازگشت اين شرکت به عرصه صنعت بيمه در آينده نزديک خبر داد و افزود: شرکت بيمه توسعه در حال بازسازي توان خود است تا مجددا به جمع شرکت‌هاي بيمه‌گر بازگردد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن