تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821100109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام اولین گروه مربیان پیشاهنگ پیشتاز وفرزانه خراسان شمالی به عتبات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اعزام اولین گروه مربیان پیشاهنگ پیشتاز وفرزانه خراسان شمالی به عتبات اعزام اولین کاروان مربیان پیشاهنگ پیشتاز و فرزانه سازمان دانش آموی خراسان شمالی در قالب 40 نفراز مربیان، عصر جمعه هشتم آبانماه به عتبات عالیات انجام شد.
۱۳۹۴ جمعه ۸ آبان ساعت 23:58

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان شمالی،براتعلی حاتمی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در مراسم بدرقه کاروان مربیان پیشاهنگ پیشتاز  و فرزانه استان به سرزمین کربلا  گفت: سفربه کربلا ، سفر زیبایی است که  هرقدم آن موجب شناخت و معرفت تازه ای در انسان می شود.
وی گفت:امروز مورخین و کسانی که به میراث فرهنگی اهمیت می دهند اعتقاد دارند که میراث فرهنگی هرکشور تاریخ زنده آن کشور است و میراث فرهنگی کربلا نیز با رشادت و ایثارگری امام حسین(ع) و یاران با وفایش زنده است. حاتمی در ادامه افزود:امیدوارم که خداوند در این ایام معنوی و ایام حزن و عزای حسینی، توفیق زیارت همراه با شناخت و معنویت به شما مربیان عطا کند تا توشه ای برای زندگی و آشنایی کردن  دانش آموزان با فرهنگ حسینی باشد

وی اظهارداشت: شما مربیانی که به سرزمین کربلا وارد می شوید،تصور و نگاهتان با معرفت عمیق ، علمی و تاریخی باشد.
مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان با بیان اینکه،حادثه کربلا با شبیه خوانی  و مرثیه سرایی توسط پدران ومادرانی که سواد نداشتند  نسل به نسل  از گذشته به امروز انتقال داده اندگفت: امروز ما به عنوان تحصیل کرده در جامعه می خواهیم کربلا را با چه بیان و با چه رفتاری به فرزندانمان منتقل کنیم؟
وی در پایان گفت: امیدوارم شما مربیان پیشاهنگ که پیش قدم در انجام امورخیر هستید بتوانید در این سفر، توشه ای با خیرو برکت همراه با  معرفت ، شناخت  و درک عمیق برای آموزش بهتر به دانش آموزان کسب کنید.
مجیدمصباح مدیرسازمان دانش آموزی خراسان شمالی در راستای سخنان ، حمید رضا کفاش معاون پرورشی  و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، در مراسم اختتامیه اردوی ملی مربیان پیشاهنگ پیشتاز و فرزانه که در مردادماه امسال  درمحل اردوگاه شهید باهنر تهران برگزارشدقول اعزام مربیان پیشتاز وفرزانه کشور را  به عتبات عالیات داده اند گفت: از خراسان شمالی نیز اولین کاروان متشکل از 40 نفر مربی پیشاهنگ پیشتاز و فرزانه امروز به عتبات عالیات اعزام می شوند.
وی با اشاره به اینکه،خراسان شمالی در اردوی ملی مربیان پیشاهنگ  پیشتاز و  فرزانه ،که هرکدام از گروه توانستند 4 تندیس برتر کشوری را کسب کنند گفت : این مایه افتخار است که مربیان پیشاهنگ پیشتاز و فرزانه استان در کشور شاهد رتبه برترکشوری شدند.
مدیرسازمان دانش آموزی خراسان شمالی در پایان به پاس تلاش و کمک،حاتمی مدیرکل آموزش پرورش استان که در زمینه تأمین اتوبوس،تقبل موادغذایی در مسیر راه تا نقطه صفرمرزی،همچنین توافق با مرخصی یا مأموریت مربیان که بدون بار مالی داشت، تقدیرو تشکر کرد.
شایان ذکر است، مراسم بدرقه اولین کاروان مربیان پیشاهنگ پیشتاز و فرزانه در قالب 40 نفر از مربیان، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش ،مدیر و کارکنان سازمان دانش آموزی استان و خانواده مربیان اعزامی در تاریخ هشتم آبانماه عصرروز جمعه با مراسم سخنرانی، مداحی، نماز مغرب و عشاء و ... در محل نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش استان برگزارشد













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن