تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819237373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک فلسطینی خطاب به سعودی ها؛ لطفا درباره دموکراسی نظر ندهید


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: یک فلسطینی خطاب به سعودی ها؛ لطفا درباره دموکراسی نظر ندهید


قدس نت در مقاله ای خطاب به وزیر امور خارجه عربستان سعودی که از ایجاد دمکراسی و آزادی در سوریه حرف زده است نوشت اظهار نظر کردن درباره چیزی که کشور خودت ندارد شرم آور است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پایگاه اینترنتی قدس نت در مقاله ای به قلم نعیم ابراهیم با اشاره به اظهارات عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان سعودی قبل از سفر به وین برای شرکت در نشست بررسی بحران سوریه و  تاکید او بر کنار رفتن اسد از قدرت نوشت، چرا عربستان سعودی اصرار دارد در امور کشورهای عربی و تغییر نظام های آنها به بهانه های واهی مثل مبارزه با فساد، ضرورت اصلاح، عدالت، برابری، آزادی، دمکراسی و تکثر گرایی سیاسی، مداخله کند.
پایگاه خبری قدس نت
  اگر به طور منطقی بررسی کنیم قطعا خود عربستان سعودی هیچ یک از این موضوعاتی را که در بالا مطرح شد ندارد. الجبیر زمانی که شرط می کند برای دستیابی به راه حل سیاسی  برای انقلاب سوریه..، بحران سوریه..، فاجعه سوریه..، بدبختی سوریه..، جنگ در سوریه..، تجاوز به سوریه..، ائتلاف بین المللی علیه سوریه و آزاد سازی سوریه ..  اسد باید کنار برود، چه حرفی درباره کشور خود دارد. نام مهم نیست بیشتر  آنچه را که برای دولت، ملت، ارتش، مقاومت نظام و حال و آینده  سوریه از جمله نابودی و کشتار جمعی اراده کردند، اهمیت دارد. سرنوشت مردم سوریه شبیه به سرنوشت سرخ پوست های آمریکا است که امپراتوری آمریکا بر خرابه های آنها ساخته شد. به همین دلیل باید سناریوها تکرار شود تا به همین نتیجه برسند.  بنابراین اعراب به ابزارهای اجرای داخلی و ابزاری برای طراحان خارجی تبدیل شدند. یعنی همان دشمنانی که از هیچ تلاشی برای سلطه بر میهن بزرگ عربی دریغ نکردند.
به همین دلیل و به دلایلی دیگر الجبیر امروز بر رفتن اسد رئیس جمهور اصرار می ورزد همانطور که سلف وی فیصل اصرار داشت و نقش آشکاری در کشتن معمر قذافی رهبر لیبی، نابودی جمهوری عربی لیبی بازی کرد و قبل از آن نقشی را که در جمهوری عراق بازی کردند و مرزهای سایکس پیکو را تثبیت کردند. امروز هدف متلاشی کردن است تا اعراب و سرنوشت آنها را در همه زمینه ها نابود کنند.
هر نوع صحبت درباره مبارزه با فساد، ضرورت اصلاح ، آزادی، دمکراسی و  تکثر گرایی ابتدا باید در کشور آل سعود پایه ریزی شود و سرزمین حجاز از این خانواده ستمگر رهایی یابد. این پیام من به عادل الجبیر اندکی قبل از عزیمت او به وین است.


جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن