تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804448062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحيه استکبارستيزي ملت ايران به گوش جهانيان برسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۴۸ب.ظ)
امام جمعه قم: روحيه استکبارستيزي ملت ايران به گوش جهانيان برسد موج - قم-امام جمعه قم گفت: لازم است روحيه استکبارستيزي ملت ايران به گوش جهانيان برسد تا همگان دريابند ملت ايران هنوز مقاوم بوده و از آمريکا متنفر است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، آيت‌الله سيد محمد سعيدي در خطبه نخست نماز جمعه اين شهر که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به آياتي از سوره مبارکه «حجرات» مبني بر ايمان آوردن ظاهري برخي اعراب باديه‌نشين و منت نهادن آنها بر پيامبر اکرم (ص) اظهار کرد: خداوند به آنها مي‌فرمايد هيچ منتي نداريد که ايمان آورده‌ايد بلکه خدا و رسول بر شما منت دارند که موجب هدايتتان شده‌اند.
وي افزود: اسلام اين افراد از همان ابتدا مورد ترديد بود، چراکه خداوند عبارت «ان کنتم صادقين» را در ابتداي آيه به کار برده است.
امام جمعه قم با بيان اينکه امروز هم برخي بي‌اساس و بدون دليل مسلمان شده‌اند و در مواقع حساس و زماني که حاجت و خواسته‌شان برآورده نمي‌شود، تکاليف ديني خود را رها مي‌کنند، گفت: بعضي افراد هم به منظور دفع ضرر يا جلب منفعت، خود را انقلابي معرفي مي‌کنند و زماني که به اهدافشان نمي‌رسند يا منافع خود را در ضدانقلابي بودن مي‌بينند از نهضت اسلامي رويگردان مي‌شوند.
وي در خطبه دوم به روز 13 آبان اشاره کرد و گفت: 13 آبان سال 1343 سالروز تبعيد امام راحل به ترکيه به دليل اعتراض عليه قانون کاپيتولاسيون يعني اعطاي مصونيت قضايي به اتباع آمريکايي است که البته اين قانون در جهان ملغي شده بود.
سعيدي به 13 آبان سالروز کشتار دانشجويان در دانشگاه تهران پرداخت و عنوان کرد: همچنين در 13 آبان ماه سال 58 نيز دانشجويان پيرو خط امام لانه جاسوسي آمريکا را تسخير کردند که امام خميني (ره) از آن به انقلاب دوم ياد کردند؛ وجه مشترک هر سه اين رويدادها، استکبارستيزي ملت ايران است.
خطيب جمعه قم خاطرنشان کرد: لازم است روحيه استکبارستيزي ملت ايران به گوش جهانيان برسد تا همگان دريابند ملت ايران هنوز مقاوم بوده و از آمريکا متنفر است.
وي ادامه داد: آمريکا همواره به دنبال نفوذ در داخل ايران بوده و هست؛ رهبر معظم انقلاب اين نفوذ را تهديدي بزرگ و نقشه اصلي دشمنان دانسته‌اند.
سعيدي با بيان اينکه اقتصاد، امنيت، فرهنگ و امور نظامي زمينه‌هاي نفوذ دشمنان هستند، گفت: بزک کردن چهره شيطان بزرگ يکي از راه‌هاي نفوذ است، زيرا برخي مي‌خواهند آمريکا را به عنوان فرشته معرفي کنند؛ هدايت مجموعه‌هاي فرهنگي و تحميل ادبيات استکباري به مردم و نخبگان از ديگر راه‌ها محسوب مي‌شود.
توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) اعتقادزدايي از سياست را يکي ديگر از راهکارهاي نفوذ دشمنان دانست و تصريح کرد: راه ديگر نفوذ آمريکايي‌ها، القاي عبور از انقلاب است که لازمه آن، پيوستن به جامعه جهاني است که البته منظورشان از جامعه جهاني آمريکا و چند کشور مستکبر است.
وي افزود: لازم است در شرايط کنوني به وضعيت حال حاضر آمريکا و جمهوري اسلامي در منطقه بپردازيم؛ با نفوذ معنوي جمهوري اسلامي و حمايت عملي از جريان مقاومت اسلامي، تعادل روحي و فکري آمريکايي‌ها بهم خورده و همچنين وجود ابهام سياسي امنيتي براي آنها به صورتي است که گزينه‌هاي واضحي براي بحران‌هاي موجود ندارند.
سعيدي تصريح کرد: بروز ناتواني آمريکا از حل مشکلات منطقه‌اي در افکار عمومي غرب و منطقه نيز جزو مخاطرات و تهديدات دولتمردان ايالات متحده به شمار مي‌رود و بحران‌هاي زيادي همچون يمن، عراق و سوريه وجود دارد که حل نشدن آنها براي آمريکا گران تمام شده است همچنين حربه نظامي اين کشور در حال حاضر تيغ کندي است که با پيشرفت‌هاي موشکي ايران موجب شده است هيچ کس فکر نکند دولت مستکبري همچون آمريکا شکست‌ناپذير است.
امام جمعه قم به پيشرفت‌هاي علمي و اقتدار هسته‌اي و نظامي ايران و عبور از چالش‌هاي پرونده هسته‌اي اشاره کرد و گفت: شکل‌گيري محور و جريان مقاومت و حل بحران‌هاي منطقه‌اي با حضور جمهوري اسلامي از ديگر نقاط قوت شرايط حال حاضر ايران به شمار مي‌روند.
وي افزود: آمريکا در شرايط فعلي راهبردهايي را در منطقه غرب آسيا دارد؛ راه‌اندازي جنگ‌هاي نيابتي مانند کشتار مردم مظلوم يمن و پشتيباني از داعش، تلاش براي تغيير جغرافياي سياسي منطقه و تجزيه کشورها از طريق دامن زدن به انتظارات قومي و مذهبي و مديريت گروه‌هاي افراطي و تکفيري، قطب‌بندي جديد منطقه‌اي با حفظ برتري کامل رژيم صهيونيستي و ايجاد فشار به دولت‌هاي مستقل منطقه و جمهوري اسلامي ايران براي تغيير رفتار و ساختار مد نظر از جمله اين راهبردها هستند.
سعيدي خاطرنشان کرد: هشدار مي‌دهيم که آمريکا در فکر دگرگوني محتوايي و تغيير ذائقه ملت ايران از طريق جريان سهل‌انديش و بي‌بصيرت است البته رهبر فرزانه و حکيم و ملت ايران راه نفوذ فرهنگي و سياسي آمريکايي‌ها را با هوشمندي و بصيرت سد خواهند کرد.
توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) به راهبردهاي جمهوري اسلامي ايران اشاره کرد و گفت: حفظ و تقويت قدرت بازدارندگي ايران همانند اقتدار موشکي و اعلام وجود شهر موشکي، حفظ انسجام داخلي در مقابل استکبار جهاني به سرکردگي آمريکا که البته برخي اتحاد را در مقابل کوتاه‌ آمدن در مقابل دشمن قلمداد مي‌کنند، ايجاد نظم جديد منطقه‌اي با محوريت مقاومت و اسلام ناب محمدي، ممانعت از نفوذ و حضور آمريکا در ايران اسلامي و مديريت ارتباط با کشورهاي منطقه با حفظ عزت، مصلحت و حکمت و تلاش براي جلوگيري از اجراي نقشه‌هاي آمريکا از جمله اين راهکارها هستند.
وي با بيان اينکه آمريکا هيچ‌گاه خيرخواه مسلمانان نبوده است، عنوان کرد: هر راهي که به آمريکا ختم شود جز شکست نخواهد بود و حل مشکلات کشور در گرو ارائه برنامه جامع در راستاي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن