تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820256235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاجیلو: دلم روشن است که استقلال برنده می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حاجیلو: دلم روشن است که استقلال برنده می شود
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به طور کلی دلم می‌خواهد استقلال برنده دربی پیش رو باشد.
اصغر حاجیلو در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دربی 81 اظهار داشت: به طور کلی حساسیت در بازی‌های دربی بالا بوده اما به نظرم دربی امسال با دربی‌های گذشته متفاوت است.


هادی نوروزی در چند سال گذشته رفتارش به شکلی بود که همه از او فقط مهربانی دیدند و فقدان وی درسی برای همه بازیکنان است و امیدوارم دقیقه 24 در دربی بزرگ پایتخت یاد وی را گرامی دارند.


وی افزود: امیدوارم هر دو تیم در این دیدار بازی جوانمردانه و قرص و محکمی را به نمایش بگذارند و در مسابقه نیز رفتارشان همانند هادی باشد. از طرفی دیگر امیدوارم رفتار هادی نیز بر روی سکوها نیز تأثیرگذار باشد و هواداران تیم مدنظر خود را تشویق نمایند.


حاجیلو افزود: استقلال و پرسپولیس در بازی‌های قبلی خود توانسته‌اند با برد در شرایط روحی خوبی قرار بگیرند، بنابراین هر دو از آمادگی خوبی برای این دیدار برخوردار هستند اما به نظر من هر تیمی که تمرکز بیشتر و شرایط روحی بهتر داشته باشد، می‌تواند برنده دربی شود، چرا که در بازی دربی برد در بازی‌های گذشته و ته جدول و صدر جدولی بودن مهم نیست بلکه تنها ملاک برای برد دربی این است که تیم‌ها در شرایط روحی خوبی قرار داشته باشند؛ از همین رو، تیمی که تمرکزش بالا باشد می‌تواند برنده میدان شود.


پیشکسوت تیم استقلال بیان کرد: از طرفی دیگر باید بگویم هر کدام از تیم‌ها که حساسیت و استرس کمتری داشته باشد، می‌تواند موفق شوند و من برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم این دربی گل‌های زیادی داشته باشند تا مردم نیز از دیدن این بازی لذت ببرند، چون من یادم هست در گذشته در استادیوم 120 هزار نفری که بازی کردیم، با نتیجه 1 بر هیچ تیم پرسپولیس را بردیم اما هیچ گونه فحاشی‌ای در استادیوم رخ نداد و امیدوارم از این پس نیز همین رفتارها را در فوتبال نظاره‌گر باشیم.


حاجیلو تصریح کرد: به طور کلی دلم می‌خواهد استقلال برنده میدان شود و تنها خواهشی که از هواداران دارم، این است که نسبت به یکدیگر توهین نکنند و از کری‌هایی که خط قرمز را رد می‌کند، پرهیز نمایند.


وی افزود: من فکر می‌کنم هر تیمی که گل اول را به ثمر برساند می‌تواند بازی را در دست بگیرد و به نظر من نتیجه 2 بر هیچ یا 2 بر یک به نفع استقلال باشد. البته باید در نظر گرفت که تیم پرسپولیس هم متحول شده و با وجود بازیکنان خوبی که در خط هافبک و فوروارد دارد می‌تواند عملکرد قابل قبولی را به اجرا بگذارد؛ بنابراین این تیم استقلال باید از هر لحاظ حواسش را جمع کند.


انتهای پیام/



اشتراک گذاری







۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن