تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819423532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از سوء استفاده شماره تلفن خواهر وزیر تا واکنش بازیگر زن به اخطار سخنگوی وزارت ارشاد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از سوء استفاده شماره تلفن خواهر وزیر تا واکنش بازیگر زن به اخطار سخنگوی وزارت ارشاد


روایت مخدوش شرق/ تکذیب خواهر/ تذکر روحانی؟/ بلاهای وای فای/ جعل ویزای ایران/ اخطار جواب داد؟/ چرا آمین پخش نشد؟/ اعتراف بلاتر از جمله عناوین در حاشیه خبر ۲۰ پنجشنبه ۷ آبان ۹۴ است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر در حاشیه یکی از بخش های اخبار 20 است که هر شب به جز روزهای تعطیل از این بخش خبری پخش می شود.

صالحی: روایت مخدوش شرق
صالحی، به مطلب رونامه اصلاح طلب شرق درباره ی خودش واکنش نشون داده و در توضیحاتی گفته: در نوشته شرق، درباره مدت مسئولیت من به عنوان نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی، علت اضافه شدن من به تیم مذاکره کننده ی هسته ای و نظر من درباره ی استفاده از ظرفیت های بین المللی، مطالبی اومده که خلاف واقع است.

تکذیب خواهر
خواهر وزیر آموزش و پرورش گفته: اینکه از قول من مطلبی منتشر شده و شماره تلفن من را هم برای حل مشکلات فرهنگیان داده اند، عملی غیراخلاقی بوده و از منتشر کنندگان آن شکایت خواهم کرد. خواهر وزیر آموزش و پرورش گفته: بازنشسته هستم و هم اکنون هیچ سمت و مسئولیتی در آموزش و پرورش ندارم. در فضای مجازی شماره تلفن همراه خواهر آقای فانی منتشر شده بود و در کنار آن نوشته شده بود: من خواهر وزیر هستم و از این طریق مشکلات فرهنگیان را پیگیری خواهم کرد. مطلبی که امروز مشخص شد، یک سوء استفاده از شماره ی خواهر آقای وزیر بوده.

تذکر روحانی؟
شنیده شده رئیس جمهور ترکان، مشاور ارشد خود و آخوندی وزیر راه را فراخونده و به اونها تذکر داده و از اونها خواسته، به اختلافات شون پایان بدن و از دامن زدن به اون در رسانه ها جدا خودداری کنند . گفته شده موضوعی که باعث این تذکر شده، اختلاف ترکان و آخوندی درباره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی بوده است.

بلاهای وای فای
دانشمندان آمریکایی، نتایج تحقیقاتشون درباره ی مضرات وای فای رو منتشر کردند. این تحقیقات نشون میده، امواج وای فای سبب بی خوابی، مختل شدن رشد و ترمیم سلول ها، ناباروری و حتی ابتلا به برخی سرطان ها میشه. محققان گفتن تنها راه در امان بودن از مضرات این امواج فاصله گرفتن از دستگاه های فرستنده و گیرنده ی این امواجه، و باید اوقاتی که استفاده ای از اون نمیشه، اونها رو خاموش کرد.

جعل ویزای ایران
14 تبعه ی خارجی که ویزای جعلی داشتن در فرودگاه کرمان دستگیر شدند. دادستان عمومی و انقلاب کرمان می گوید: پس از مشکوک شدن به یک مسافر خارجی از دبی، مشخص شد ویزای ایران وی و 13 همراهش جعلی است. به گفته ی سالاری: این افراد برای اینکه ماموران به جعلی بودن ویزا مظنون نشوند ، بعد از جعل ویزای ایران در کابل به دبی رفته و از آنجا به قصد ورود به ایران را داشته اند . تحقیقات دراین زمینه ادامه دارد.

اخطار جواب داد؟
در پی اخطار سخنگوی وزارت ارشاد، بازیگری که عکس های بدون حجابش را در فضای مجازی منتشر کرده بود، این عکس ها رو برداشت. نوش آبادی سخنگوی ارشاد گفته: طبق مقررات با آنها برخورد می کنیم، این رفتارها در شان یک هنرمند نیست.

چرا آمین پخش نشد؟
موضوع پخش نشدن قسمت شب گذشته مجموعه ی تلویزیونی آمین، شایعه شازها رو حسابی فعال کرد. برخی شایعه کردند: حضور و ایفای نقش یکی از بازیگرانی که به تازگی در خارج از کشور کشف حجاب کرده، دلیل پخش نشدن سریال در شب گذشته بوده. سیفی آزاد مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما گفته: همان طور که دیشب در شبکه یک زیرنویس شد، مشکل فنی، علت نرسیدن به پخش بوده است. سیفی آزاد گفته : بازیگری که از وی نام بده شده، اصلا در سریال حضور نداشته و حتی به پشت صحنه کارهم نیامده است.

اعتراف بلاتر
اظهارات جدید رئیس محروم شده فیفا، شک و گمان بیشتری درباره پروسه انتخاب شدن روسیه به عنوان میزبان جام جهانی 2018 ایجاد کرد. بلاتر گفته: پیش از انتخابات تعیین شده بود تا روسیه این میزبانی را به دست بیاورد تا بازی‌ها به کشوری از شرق اروپا برود، برای سال ۲۰۲۲ هم آمریکا در نظر گرفته شد تا جام جهانی بین دو قدرت بزرگ دنیا تقسیم شود.
دانلود

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن