تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819415920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجرای عشق وعاشقی و ازدواج ستاره های هالیوودی!+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: ستاره هایی که قبل از ازدواج عاشق هم بوده اند!

ماجرای عشق وعاشقی و ازدواج ستاره های هالیوودی
حتما این سوال را از شما هم پرسیده اند که ستاره هالیوودی مورد علاقه تان کیست؟ بله همه ما برای خود یک ستاره داریم که ممکن است خواننده، بازیگر، سیاستمدار یا حتی هنرمند باشد اما جالب اینجاست که دنیا آنقدر کوچک است که برخی از آنها به ستاره های مورد علاقه خود رسیده اند. در اینجا زوج های هالیوودی را که حتی قبل از آشنایی عاشق یکدیگر بوده اند، برایتان آورده ایم.آنجلینا جولی و برد پیت یکی از ماندگارترین رابطه ها را میان هالیوودی ها دارند. در مصاحبه ای در سال 1997 زمانی که آنجلینا جولی شنید که همسر قبلی اش، جانی لی میلر، را به عنوان «برد پیت بریتانیا» می خوانند، گفت که برد پیت را نمی شناسد. حال پس از گذشت 20 سال، نه تنها او را به خوبی می شناسد بلکه با او ازدواج کرده و 6 فرزند هم دارند.
 ستاره هایی که قبل از ازدواج عاشق هم بوده اند
آنجلینا جولی و برد پیتتام کروز ستاره مورد علاقه دوران نوجوانی کیتی هلمز بود که حال پس از گذشت سالها همسر او شده است.
 ستاره هایی که قبل از ازدواج عاشق هم بوده اند
 کیتی هلمز و تام کروزکانیه وست و کیم کارداشیان اکنون زن و شوهر هستند اما قبل از ازدواج شان، مسیر سخت و دشواری را برای رسیدن به هم پیمودند. کانیه وست ادعا می کند: «من هنگام ضبط آهنگ « Cold» از آلبوم « Cruel Summer» عاشق کیم کارداشیان بوده ام، درست زمانی که او به کریس هامفریز علاقمند شده بود.»
ستاره هایی که قبل از ازدواج عاشق هم بوده اند
 کانیه وست و کیم کارداشیانهنگامی که کلی پرستون پوستر جان تراولتا را برای فیلم « گریس» دید، گفت که یک روز با او ازدواج خواهد کرد. اگر چه او ابتدا با چارلي شين نامزد کرد اما در نهایت به عشق دوران جوانی اش رسید.
 ستاره هایی که قبل از ازدواج عاشق هم بوده اند
کلی پرستون و جان تراولتاکیتی پری در سال 2010، درست 2 ماه پس از ازدواجش با راسل برند، گفت: «شاید قبلا گفته بودم که ستاره مورد علاقه ام جاستین بیبر است اما اکنون همه چیز تغییر کرده است. من اکنون با عشق زندگی ام ازدواج کرده ام.»
 ستاره هایی که قبل از ازدواج عاشق هم بوده اند
 کیتی پری و راسل برنداینطور به نظر می رسد که کیتی پری فردی عاشق پیشه است. او پس از طلاقش با راسل برند اعلام کرد که مدتی است عاشق جان مایر شده است و اکنون در کنار هم لحظات خوشی را سپری می کند.
 ستاره هایی که قبل از ازدواج عاشق هم بوده اند
کیتی پری و جان مایرجاش دوهامل در مصاحبه ای در سال 2014 اعلام کرد که عاشق فرگی شده است و او را مدام در رویاهایش تصور می کند. می گویند همه چیز از یک رویا آغاز می شود، پس حامی رویاهایتان باشید.
 ستاره هایی که قبل از ازدواج عاشق هم بوده اند
جاش دوهامل و فرگیآندره دروموند برای جلب توجه جنت مک‌کوردی ترفندهای بسیاری را به کار گرفت. او عکسی از خودش را در صفحه اینستاگرامش منتشر و جنت مک‌کوردی را روی آن تگ کرد و زیر آن نوشت: «زنی که عاشقش شده ام.» او آنقدر این روند را ادامه داد تا در نهایت ستاره محبوب او قبول کرد تا با او قرار ملاقاتی بگذارد. آندره دروموند در جایی نوشت: «زمانی که به عکس های نامزد قبلی ام نگاه می کنم، گریه ام می گیرد زیرا او بسیار زشت بود.»
ماجرای عشق وعاشقی و ازدواج ستاره های هالیوودی
 آندره دروموند و جنت مک‌کوردیسینماخبرمطالب مرتبط:زندگی های بادوام این ستاره های هالیوودی! +عکسعجیبترین هدیه هایی که ستاره های هالیوودی داده اند!از جنیفر تا آنجلینا! +عکسزوج هاي عاشق هاليوودي كه از هم جدا شدند! +عکس


پنجشنبه 7 آبان 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 510]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن