تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814664346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناگفته‌هایی از مسکن مهر پردیس


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی مبنی بر برخورد با پیمانکاران متخلف مسکن مهر نوشته‌ایم.

به گزارش تراز ، محسن نریمان امروز در حاشیه نمایشگاه راه و شهرسازی در نشست خبری اظهار داشت: در دولت گذشته برای ترمیم نرخ‌‌ها در مسکن مهر دو بخشنامه صادر شد و در دولت یازدهم نیز بخشنامه‌ای جامع تصویب شد که نرخ‌نامه‌های بخش‌نامه قبلی را هم پوشش می‌داد.

وی افزود: قطعاً اگر مسکن مهر با برنامه‌ریزی مشخص انجام می‌شد نباید به این دولت می‌رسید.

نریمان بیان کرد: در شهر جدید گل‌بهار 21 هزار واحد افتتاح شد که 19 هزار واحد را در دولت یازدهم تحویل دادیم و 2 هزار واحد در دولت قبل تحویل شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید اظهار داشت: اگر پروژه‌ای تکمیل شده و متقاضی آورده 5 میلیونی خود را ارائه نداده است مشمول پرداخت رقم‌های بیشتری خواهد شد.

وی گفت: ما در رابطه با مسکن مهر از هیچ متقاضی حتی یک ریال هم پول نمی‌گیریم. این پول‌ها به حساب متقاضیان واریز می‌شود و آنها از حساب خود سود می‌گیرند و ما فقط اعلام می‌‌کنیم که از آورده متقاضی و تسهیلات موجود پرداخت انجام شود.

نریمان افزود: بدانید ارزش افزوده مسکن مهر پردیس از همه مسکن مهرها در ایران بالاتر است و به همین خاطر متقاضی زیادی دارد.

وی با بیان اینکه وزارت راه مؤظف به انجام فعالیت‌های روبنایی و زیربنایی مسکن مهر نبود، گفت: متأسفانه وزارت نیرو در این پروژه عقب‌نشینی کرد و همه کارها بر دوش ما است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید افزود:‌ درباره برخورد با پیمانکاران متخلف نظیر هسا با وزیر راه و شهرسازی نامه‌نگاری کردیم و درخواست برگزاری جلسه‌ای با عالی‌ترین مقام وزارت دفاع را داشتیم که آنها اعلام کردند رده‌ها مطرح نیست و جلسه با مدیران مرتبط ادامه یابد و اعمال قانون انجام شود.

نریمان گفت: حتی درباره پیمانکاران دسته دوم نیز ما را راهنمایی کردند که اگر این پیمانکاران دسته دوم را قبول داریم مستقیم کارها به آنها واگذار شود.

وی با اشاره به مشکلات مسکن مهر در پردیس اظهار داشت: لازم است 135 کیلومتر دیوار حایل در پردیس بسازیم تا این ساختمان‌ها ایمن شوند در حالی که فاصله پردیس تا تهران 15 کیلومتر است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید افزود: همه هزینه‌ها را باید مردم پرداخت کنند و ما فقط زمین رایگان و تسهیلات ارائه می‌دهیم اما سعی می‌کنیم از محل اعتبارات دولتی محوطه‌سازی‌ها را هم انجام دهیم.

نریمان گفت: دولت قبلی در پردیس از محل آورده مردم پل و تونل ساخت و مصوبه‌ای داد مبنی بر اینکه مکلفید از آورده مردم برای این کارها استفاده کنید.

وی گفت: اگر ما در همین محله پامنار تهران محوطه‌ای را خریداری می‌کردیم و ساختمان می‌ساختیم هزینه ساخت مسکن نسبت به پردیس کمتر می‌شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید درباره درخواست از متقاضیانی که واحد خود را تحویل نگرفته اما باید اقساط خود را پرداخت کنند، گفت: این بهترین اقدام به نفع متقاضیان مسکن مهر است زیرا مالکیت آنها را تصویب می‌کند و مانع تأثیر تورم می‌شود.


منبع: فارس



زمانبندی انتشار: 6 آبان 1394 - 18:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن