تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802891490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي برجام بايد منطبق با فرمايشات رهبري باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۲۰ب.ظ)
ولايتي: اجراي برجام بايد منطبق با فرمايشات رهبري باشد موج- مشاور رهبر معظم انقلاب گفت: مذاکره کنندگان هسته اي بايد طبق فرمايشات مقام معظم رهبري و هدايت‌هاي ايشان در ادامه کار و اجراي برجام دقت لازم صورت را داشته باشند تا منافع مردم ايران حفظ شود.
به گزارش خبرگزاري موج، منطقه کوير، علي‌اکبر ولايتي امروز در حاشيه برگزاري همايش بين‌المللي ابن هيثم و نور که در دانشگاه شهيد باهنر کرمان برگزار شد اظهار کرد: يونسکو امسال را سال نور و به نام دانشمند بزرگ فقيد اسلام و ايران يعني ابن هيثم بصري اعلام کرده است.
وي افزود: ماهم بايد قدر اين نعمات را بايد بدانيم و در حد خود در بزرگداشت چنين دانشمنداني کاري بکنيم، به همين دليل در کميته فرهنگ و تمدن اسلام و ايران شوراي انقلاب فرهنگي برگزاري اين همايش تصويب شد و دانشگاه شهيد باهنر کرمان هم اجراي آن را به عهده گرفت.
ولايتي بيان کرد: اميدواريم اين مراسم و بزرگداشت باعث شود مردم ما، جهان اسلام و همچنين دنياي امروز بهتر و بيشتر ابن هيثم را بشناسند و بدانند که دانشمندان اسلامي چه نقش عظيمي در پيشرفت دانش جهان داشته‌اند.
عضور شوراي عالي انقلاب فرهنگي يادآور شد: بيشترين تخصص ابن هيثم به عنوان يک حکيم در حوزه نور، فيزيک و رياضي بوده و درعين حال در رياضي، پزشکي، فقه، فلسفه و... تبحر داشته است که بيش از 100 کتاب و رساله از وي نام برده‌اند که متاسفانه تعدادي از آن‌ها از بين رفته و تعدادي باقي مانده است.
ولايتي با اشاره به اين که همه دنيا بزرگي ابن هيثم و اهميت وي در پيشرفت علم را شناخته به طوريکه بخشي از کره ماه به نام وي نامگذاري شده است گفت: وي در زمان آل بويه در بصره بود و در آن زمان بصره جز قلمرو ايران به شمار مي‌رفت، همچنين در دوره رنسانس در اروپا کتاب‌هاي وي براي انديشمندان الگو بوده است.
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بين‌الملل در حاشيه اين همايش در رابطه با اجراي برجام گفت: برجام کاري است که توسط مذاکره کنندگان ما و طرف مقابل که کشورهاي 1+5 هستند انجام شد و آنچه که مهم است طبق فرمايشات مقام معظم رهبري و هدايت‌هاي ايشان بايد حتماً در ادامه کار و اجراي برجام دقت لازم صورت گيرد تا منافع مردم ايران حفظ شود.
ولايتي خاطرنشان کرد: بايستي با دقت تيم ما، طرف مقابل و به خصوص آمريکايي‌ها در اجراي برجام مشکل ايجاد نکرده، انحرافاتي به وجود نياورند و منطبق با آنچه که رهبري فرموده‌اند کار پيش برود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن