تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820333903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صاحبان آثار معارض اندیشه های اسلامی و ملی ممنوع القلم نمی شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس نیوز: معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از آثاری که معارض با افکار و اندیشه های دینی و اسلامی و ملی و انقلابی جامعه باشد حمایت نمی شود اما کسی ممنوع القلم نمی شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین نوش آبادی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری استان فرهنگی و فرهنگ پرور است و استعدادهای زیادی در حوزه های علمی، فرهنگی و هنری دارد.
وی افزود: سابقه مردم استان چهارمحال و بختیاری در حوزه های علمی، هنری، فقهی و سیاسی زبان زد و مورد تکریم و احترام همه است.
نوشابادی بیان داشت: انقلاب اسلامی، انقلاب فرهنگی است و قبل از سیاسی بودن فرهنگی بوده و بر اساس مولفه های قرآنی و فرهنگی شکل گرفته و طبیعی است که جایگاه فرهنگ ویژه باشد.
معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: زمانی می توان گفت وضعیت کتاب و کتاب خوانی در کشور خوب است که میزان رشد آن در تمام نقاط کشور نمود داشته باشد و فرهنگ مطالعه نهادینه شود.
وی تصریح کرد: خرید کتاب در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در این راستا خرید کتاب از ناشران استانی در راستای حمایت از آنها منظور شده است.
این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر ممنوع القلم در کشور نداریم، اظهار داشت: کسی در این زمینه ممنوع القلم نشده و اثرات تمامی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری فارس ]
صاحبان آثار معارض اندیشه های اسلامی و ملی ممنوع القلم نمی شوند






چهارشنبه ، ۶آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس نیوز]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن