تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803342189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمايي از موشک جديد بالستيک در اين زمان خاص به مصلحت بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۳۸ق.ظ)
باهنر در همايش ملي پدافند غيرعامل: رونمايي از موشک جديد بالستيک در اين زمان خاص به مصلحت بود موج-نايب رئيس دوم مجلس، با بيان اينکه دست دشمن در صورت تجاوز پيش از رسيدن به مرزها قطع خواهد شد، گفت: رونمايي از موشک جديد بالستيک در اين زمان خاص به مصلحت بود و اين تنها بخش کوچکي از توان نظامي ماست.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا باهنر، نايب رئيس دوم مجلس شوراي اسلامي در همايش ملي «پدافند غيرعامل» که صبح امروز در مرکز همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برگزار شد، با اشاره به اين که ما هنوز هم تحت هجمه استکبار قرار داريم، گفت: براي مقابله با اين هجمه، چاره‌اي جز مقاوم شدن نيست.
وي با بيان اين که اسلام بزرگ‌ترين و مهم‌ترين سد راه دشمن است، اظهار داشت: مسائل هسته‌اي و حقوق بشر تنها يک بهانه است تا از طريق آن بتوانند خواب آشفته‌شان که حذف جمهوري اسلامي است، محقق کنند.
نايب رئيس دوم مجلس شوراي اسلامي با اشاره به رونمايي و تست موشک جديد بالستيک ايران، افزود: اين موضوع يعني رونمايي از اين موشک در اين زمان خاص به مصلحت است و اين‌ها تنها بخش کوچکي از توان نظامي ماست که مانند يک توده عظيم يخ فقط بخش روي آب آن ديده مي‌شود و ما به دشمن مي‌گوييم که بخش‌هاي ديگر اين توان در مواقع لازم بدون اجازه از کسي رونمايي خواهد شد.
باهنر ادامه داد: دست دشمن در صورت تجاوز پيش از رسيدن به مرزهاي کشورمان قطع مي‌شود. البته بايد بدانيم که حامي اين مقاوم‌سازي‌ها با سلاح و ابزار نيست و ما مي‌بايست به مقاوم‌سازي زيرساخت‌ها، زيربناها و حيات شهروندان توجه کنيم؛ در بحث پدافند غيرعامل نمي‌توان موفق بود مگر با استفاده مناسب از ظرفيت‌ها.
وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اهميت موضوعات اقتصادي در کشور، تصريح کرد: مدتي قبل خدمت مقام معظم رهبري، بنده با گزارشي از واژه «اقتصاد مقاومتي» استفاده کردم که ايشان به اين مضمون فرمودند «تاکنون بيش از هزار بار اين اصطلاح را از زبان مسئولان شنيده‌ايد اما اقتصاد مقاومتي نيازمند يک قدم اجرايي و يک حرکت است»؛ وگرنه تکرار صرف آن، موضوع را حل نمي‌کند.
نايب رئيس دوم مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: براي رفع مشکل اشتغال، ما به سالي 150 ميليارد دلار در کشور نيازمنديم و مي‌توان با همپيمانان بزرگ در جهان کار کرد.
باهنر در پايان تصريح کرد: اين هجمه‌ها در حوزه‌هاي سياسي و غيرسياسي در فضاي مجازي شکل مي‌گيرد و اگر سد راه مناسبي در مقابل آن قرار ندهيم، اين هجمه‌ها تا اتاق خواب افراد نفوذ خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن