تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819250015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال حضور اميرعبداللهيان به جاي ظريف در مذاکرات صلح سوريه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۳۹ق.ظ)
احتمال حضور اميرعبداللهيان به جاي ظريف در مذاکرات صلح سوريه موج - با دعوت از ايران در مذاکرات صلح سوريه احتمال حضور معاون وزير خارجه جمهوري اسلامي در اين نشست بيشتر است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، جمهوري اسلامي ايران به مذاکرات صلح سوريه که قرار است روز جمعه در وين برگزار شود دعوت شده است.
رويترز به نقل از يک منبع رسمي نوشت: علي رغم دعوت روسيه و آمريکا از ايران براي شرکت در اين مذاکرات، حضور محمد جواد ظريف، وزير خارجه جمهوري اسلامي هنوز قطعي نشده و احتمال دارد که حسين اميرعبداللهيان معاون وي در اين نشست حضور يابد.
در همين رابطه وزارت خارجه روسيه طي بيانيه اي اعلام کرد که وزير امور خارجه اين کشور روز سه شنبه با محمدجواد ظريف گفت وگويي تلفني داشته است. در اين گفت وگو که به موضوع بحران سوريه اختصاص داشت طرفين بر ضرورت رسيدن به راه حل سياسي تاکيد کردند.
با بي نتيجه ماندن نشست چهارجانبه وين که هفته پيش با حضور جان کري، وزير امور خارجه آمريکا، سرگئي لاوروف، وزير امور خارجه روسيه، عادل الجبير، وزير خارجه عربستان و فريدون سنيرلي، وزير امور خارجه ترکيه برگزار شده بود ضرورت حضور ايران در اين مذاکرات بيش از پيش احساس شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن