تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805600636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کانون قدرت نرم افزاري کشور تحت رهبري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۳۶ق.ظ)
سردار جلالي در چهارمين همايش ملي پدافند غيرعامل: کانون قدرت نرم افزاري کشور تحت رهبري است موج-رئيس سازمان پدافند غيرعامل با اشاره به تداوم تهديدات در دوره پسابرجام، بر نقش قدرت نرم افزاري و مديريت مقام معظم رهبري در خنثي سازي تهديدات تاکيد کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، در سومين روز از هفته پدافند غيرعامل چهارمين همايش ملي پدافند غيرعامل در سالن همايش هاي صدا و سيما با حضور سردار جلالي و چند تن از مقامات کشوري و لشگري و مسوولان پدافند غيرعامل در استان ها برگزار شد.
سردار جلالي در اين نشست با ضمن خيرمقدم و گراميداشت مقام شامخ شهدا گفت: مهم ترين مساله در کشور بحث نگاه به تهديدات است؛ زيرا تهديدات انسان ساز به طور مرتب در حال تغيير و تحول است و يکي از عناصر اين تهديدات موضوع فناوري و دانش است که به علت تغييري که در آن رخ مي دهد مي تواند همزمان ايجاد فرصت و يا تهديد کند.
در شرايط پساتحريم و زماني که موضوع برجام در مجاري قانوني کشور بررسي شد اين مساله مطرح است که تهديدات ممکن است تغيير شکل دهد از اين رو بايد به موضوع ريشه و بهانه تهديد دقت کنيم.
وي تاکيد کرد: مخالفت غرب با ما با توجه به تضاد استکبار با نگاه ليبراليستي با اسلام ناب محمدي تا زماني که ما تسليم نشويم ادامه دارد و امروز اگر موضوع هسته اي حل شد بهانه هاي ديگري مانند حقوق بشر و مساله موشک ها مطرح خواهد شد.
سردار جلالي با اشاره به اين که پس از توافق هسته اي در بعضي حوزه ها با کاهش تهديد و در برخي مسائل با افزايش آن مواجه خواهيم شد، گفت: در اين شرايط نقش کليدي مديريت تهديد با مقام معظم رهبري است که ايشان به علت نقش آفريني و ساماندهي مقتدر تهديدها را تاکنون مديريت کرده و در آينده نيز چنين کاري را خواهد کرد. براي پي بردن به اين مهم کافي است شرايط امنيت ايران را با ساير کشورهاي منطقه مقايسه کرد.
رئيس سازمان پدافند غيرعامل با برشمردن تداوم تهديدات نظام به تهديدات در حوزه اقتصاد و سايبر نيز اشاره کرد.
وي در اين رابطه تصريح کرد: خوش بينان و منتقدين برجام هر دو بر اين باور هستند توافق هسته اي معجزه اي در اقتصاد ايجاد نخواهد کرد بلکه کماکان عرصه اقتصاد عرصه نبرد جديدي براي کشور خواهد بود و ما با جنگ اقتصادي و تحريم روبه رو خواهيم بود آمريکا اين عرصه را انتخاب کرد تا با ايجاد نارضايتي اقتصادي در مردم به اهداف خود برسد.
سردار جلالي يکي از مولفه هاي ديگر قدرت را در کشور قدرت نرم افزاري دانست و افزود: کانون اين قدرت شخص رهبري است بر اين اساس بايد به جايگاه ولايت فقيه و نقشي که ايشان در مديريت حوادث به عنوان فصل الخطاب دارند توجه ويژه اي کرد.
وي در ادامه گفت: در دوره پسا برجام آمريکايي ها به دليل ناتواني از برآورد پاسخ نظامي ايران به سمت سياست استهاله از درون خواهند رفت آنها اميدوارند با تقويت جريان هاي غرب گرا در داخل بر افکار عمومي تاثير بگذارند.
وي در اختيار داشتن اطلاعات کامل آمريکايي ها از داخل ايران را در عدم اجازه حضور آنها در کشور دانست و گفت: بزرگترين ضعف آمريکا نسبت به ما بحث اطلاعات است؛ زيرا آنها مجبور هستند داده هاي خود را از صهيونيست ها و يا منافقين دريافت کنند که بدون شک با منافع خود چنين اطلاعاتي را در اختيار راهبران کاخ سفيد مي گذارند.
بر اين اساس سردار جلالي بحث مديريت سايبري را ضروري دانست و تاکيد کرد: در حوزه سايبري تغييرات جدي صورت گرفته است پيش از اين سايبر اينترنت پايه بود اما امروز بحث موبايل و گوشي هاي هوشمند مطرح است که غرب تلاش دارد با کنترل شبکه هاي اجتماعي بر مديريت حکومت ها تاثير بگذارد. نمونه اين اقدام را ما در انتخابات خود داشتيم به همين دليل براي مقابله با تهديدات سايبري نيازمند رويکرد جديدي هستيم.
در پايان سردار جلالي تصريح کرد: استراتژي نظام ما هم در حوزه دفاعي و هم حوزه سياسي تدافعي است و با توجه به تاکيد رهبري در بحث ايجاد آمادگي روحي و مادي اجرايي در برابر تهديدات لازم است در حوز پدافند غيرعامل آمادگي خود را افزايش دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن