تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819436716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حکم اعدام شيخ‌نمر براي سرپوش‌ گذاشتن بر جنايات عربستان‌ در يمن است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۳۸ق.ظ)
اطلاعيه‌ جامعه‌مدرسين: حکم اعدام شيخ‌نمر براي سرپوش‌ گذاشتن بر جنايات عربستان‌ در يمن است موج- جامعه‌مدرسين حوزه علميه قم با صدور اطلاعيه‌اي تأييد حکم اعدام شيخ نمر باقر النمررا محکوم کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، جامعه مدرسين حوزه علميه قم در اعتراض به تأييد حکم اعدام شيخ نمر باقر النمراطلاعيه‌اي به شرح ذيل صادر کرد:
تأييد رأي ننگين دادگاه سعودي به اعدام روحاني مبارز جناب آقاي شيخ نمر خشم مسلمانان جهان را برانگيخت. بي ترديد اين رأي در حالي صادر مي‌شود که رژيم سفاک آل سعود روزانه ده‌ها مسلمان بي گناه را در يمن به خاک و خون مي‌کشاند و نيز بي کفايتي خود را در فاجعه دردناک منا و جان باختن هزاران زائر بيت‌الله الحرام نمي‌پذيرد. به راستي اعلام اين حکم، جز براي سرپوش نهادن بر جنايات اين رژيم در يمن و منا است؟! نيز آيا گناه شيخ نمر و شيخ نمرها جز تلاش براي حقوق انساني و اسلامي شيعيان مظلوم عربستان است؟! و همچنين آيا چنين رژيمي مي‌تواند خود را کليددار کعبه و خادم حرمين شريفين بنامد؟
آنچه مسلم است آن است که رژيم سعودي – که خوش خدمتي خود را به آمريکاي جنايتکار و رژيم‌صهيونيستي در طي سال‌ها و حوادث مختلف بر همگان ثابت کرده – اکنون در آستانه زوال قرار گرفته است و به سنت الهي، مظلوميت اين روحاني مبارز و ديگر، خون به ناحق ريخته هزاران يمني مظلوم و غربت اندوه بار هزاران زائر جان باخته در منا، روزي دامن اين رژيم منحوس را خواهد گرفت و زمينه‌هاي نابودي آن را فراهم خواهد کرد. ان شاءالله.
جامعه مدرسين حوزه علميه قم ضمن محکوم کردن تأييد رأي دادگاه سعودي به اعدام روحاني مبارز جناب آقاي شيخ نمر، آزادي وي و خروش همه مسلمانان و علماي جهان اسلام را در برابر اين رأي را خواستار است.
و السلام عليکم و رحمه الله و برکاته
محمد يزدي
رئيس شوراي عالي جامعه مدرسين حوزه علميه قم













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن