تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819255353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بحث معتادان پایتخت در جلسه شورای شهر سنگ بزرگ شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بحث معتادان پایتخت در جلسه شورای شهر سنگ بزرگ شد
نویسنده : بيژن يانچشمه 
جلسه علني روز گذشته شوراي شهر تهران بيشتر به تذكرات اعضا در‌باره اقدامات شهرداري و ساير مسائل شهر اختصاص يافت كه در يكي از اين تذكرات با اشاره به اينكه سنگ بزرگ نشانه نزدن است، گفته شد:  شهرداري تهران هيچ برنامه جامعي براي ساماندهي محله هرندي ندارد و با اهدافي كه در اين گزارش ارائه شد، قطعاً هيچ كاري در محله هرندي انجام نمي‌شود.
در حالي كه افزايش آسيب‌هاي اجتماعي و تبعات آن در گوشه و كنار پايتخت بيداد مي‌كند و هر روز خبر‌هاي ناخوشايندي از آسيب‌ها به گوش مي‌رسد، از جمله درباره تجمع معتادان در پارک هرندی،  رئيس كميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهر با انتقاد از برنامه‌هاي شهرداري گفت:  شهرداري برنامه جامعي براي هرندي ندارد و سنگ بزرگ نشانه نزدن است. اين سخنان در حالي بيان مي‌شود كه از وظايف اصلي شورا برنامه‌ريزي و تصميم‌گيري و نظارت بر حسن انجام مصوبات شورا است.   با اين حال عليرضا دبير تأكيد كرد:  كار ساماندهي محله هرندي كار تك‌بعدي نيست و امكان ندارد تا زماني كه سازمان‌هاي بهزيستي، رفاه، ناجا و حتي ثبت احوال در اين كار مشاركت نكنند، تحولي در هرندي اتفاق بيفتد و همچنين يكي ديگر از مشكلات ساماندهي محله هرندي نبودن مديريت واحد در اين پروژه است.
   
در‌گيري لفظي اصلاح‌طلبان در جلسه شورا
 با اين حال در جلسه شورا بحث ساخت بيمارستان هسته‌اي و اينكه شورا بايد قبل از هر اقدامي در جريان اين موضوع قرار بگيرد، مطرح شد كه رحمت‌الله حافظي در اين زمينه خاطرنشان كرد: تا قبل از ساماندهي اراضي بوستان ولايت هرگونه ساخت و ساز در آن محدوده ممنوع است.  رئيس كميسيون محيط زيست و سلامت شوراي اسلامي شهر تهران گفت: احداث بيمارستان هسته‌اي بسيار با ارزش است ولي چون مجوزي براي ساخت آن اخذ نشده، زير پا گذاشتن قانون توسط شهرداري است و قبل از اينكه شهرداري مجوز لازم را براي اين ملك بگيرد، اقدام به تصرف در مال غير است. پس از اين تذكر برخي اعضاي اصلاح‌طلب شورا نيز در دفاع از اين موضع‌گيري حافظي نقطه‌نظرات خود را بيان كردند كه جلسه شورا به در‌گيري لفظي ميان برخي از اعضا كشيده شد. در ادامه مهدي چمران عنوان كرد برخي از دوستان قصد برهم زدن جلسه را دارند كه با آرام شدن جو شورا جلسه با تذكرات اعضا در ساير موضوعات دنبال شد.  
   
گسل‌هاي تهران در حال فعاليت است
 همچنين رئيس كميسيون معماري و شهرسازي با اشاره به اينكه گسل‌هاي شهر تهران در حال فعاليت است، تأكيد كرد:  انتظار مي‌رود سيستم هشدارهاي سريع از وضعيت فعلي سه برابر شود. محمد سالاري در دويستمين جلسه علني شوراي اسلامي شهر تهران به زلزله اخير در افغانستان و عرض تسليت براي جان‌باختگان اين حادثه اشاره كرد و گفت: بايد سيستم هشدار سريع زلزله در اطراف تهران مورد بررسي قرار بگيرد.
  
تخريب باغ 6 هكتاري در منطقه 21 شهرداري تهران
محمد حقاني نيز در جلسه علني شورا در تذكر پيش از دستور خود گفت: در كيلومتر 18 جاده كرج جنب داروپخش، زميني به مساحت 5 تا 6 هكتار وجود دارد كه روز به روز از تعداد درختان كاسته مي‌شود.  وي افزود:  از رياست شورا درخواست مي‌كنم كه به شهردار منطقه 21 تأكيد كند كه مالك اين باغ را به مراجع قضايي معرفي كند.   در ادامه جلسه، موضوع افزايش بيكاري، وضعيت بحراني اتوبوس‌هاي پايتخت و واكنش به سخنان رئيس جمعيت هلال احمر در خصوص و ظايف شهردار در زمان بحران از تذكرات مهم برخي از اعضاي شورا بود كه از در اين جلسه مطرح شد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن