تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820777217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بورس تهران از شوک خارج شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بورس تهران از شوک خارج شد




بورس تهران بعد از رشد محدود خود در معاملات روز گذشته، امروز رشد قوی‌تری را تجربه کرد و به کانال 63 هزار واحد نزدیک تر شد.





خبرگزاری ایسنا: بورس تهران بعد از رشد محدود خود در معاملات روز گذشته، امروز رشد قوی‌تری را تجربه کرد و به کانال 63 هزار واحد نزدیک تر شد.

 بورس تهران در معاملات امروز خود از شوک ناشی از گزارش‌های 6 ماهه شرکت‌ها اندکی خارج شد و توانست وضعیت بهتری را نسبت به روزهای گذشته تجربه کند به طوری که در معاملات امروز شاخص بورس تهران روند رو به رشدی داشت و به کانال 63 هزار واحدی نزدیک شد.

به این ترتیب بورس تهران که بعد از انتشار گزارش 6 ماهه و تعدیل‌های منفی با روند نزولی مواجه شده بود، از دیروز و به خصوص امروز از شوک ناشی از گزارش های 6 ماهه خارج شد و اندکی خود را تعدیل داد؛ بر این اساس در معاملات امروز دماسنج بازار سرمایه 119 واحد رشد کرد و در کانال 62 هزار و 923 واحد متوقف شد.

در معاملات امروز اکثر شرکتها روند مثبتی به خود گرفتند و شرکتهای غدیر، بانک ملت، پالایشگاه بندرعباس، بانک صادرات، بیمه البرز، بانک سینا و بانک تجارت بیشترین تاثیر را در رشد شاخص گذاشتند و در مقابل سیمان قائن، گروه مپنا، فولاد خوزستان، چادرملو، تاپیکو و نفت و گاز پارسیان از شرکتهایی بودند که نگذاشتند تا شاخص بورس رشد بیشتری را تجربه کند.

امروز همچنین با بهبود نسبی طرف تقاضا شرکتهای پلی اکریل، قند قزوین و تامین ماسه ریخته گری از تقاضای خرید برخوردار شدند و در مقابل تولیدی گرانیت بهسرام، قند شرین خراسان و سیمان اصفهان بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

روند مثبت بورس تهران در حالی امروز به ثبت رسید که بی رمقی و رکود حاکم در بازار سرمایه موجب شد تا همچنان انگیزه کافی برای داد و ستد سهم وجود نداشته باشد که حجم و ارزش معاملات این روند را به خوبی نشان می‌دهد به طوری که امروز حجم و ارزش معاملات افت کرد و در مجموع 236 میلیون سهم به ارزش 48 میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش معاملات در سطح 271 هزار میلیارد تومان باقی ماند.






تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن