تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819109005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقه تعزيه خواني در محرم و صفر برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۳۳ق.ظ)
سرپرست سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري قم: مسابقه تعزيه خواني در محرم و صفر برگزار مي‌شود موج - قم - سرپرست سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري قم با اشاره به برگزاري مسابقه تعزيه خواني بين مناطق گفت: با اين کار در بين تعزيه خوان‌ها رقابت ايجاد شده و نوعي حرکت انگيزشي در راستاي تشويق آن‌ها براي اجراي هر چه بهتر خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، سرپرست سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري قم ضمن عرض تسليت به مناسبت ايام سوگواري سيد و سالار شهيدان امام حسين(ع) و با اشاره به اهميت برگزاري مراسم با شکوه در اين ايام گفت: تمام دستگاه‌ها و متوليان فرهنگي بايد در راستاي برگزاري مراسم براي اين مناسبت مهم تلاش کنند.
وي با اشاره به برگزاري مراسم مقتل خواني در ظهر عاشورا خاطرنشان کرد: با توجه به تاکيد بزرگان و مقام معظم رهبري مراسم مقتل خواني همزمان با ظهر عاشورا برگزار شد و مورد استقبال بي‌نظير عزاداران قرار گرفت.
سيد رسول موسوي‌نژاديان با اشاره به اهميت توجه به تعزيه براي تبيين مصائب و پيام قيام امام حسين(ع) گفت: در تمام مناطق شاهد برگزاري مراسم سنتي تعزيه خواني بوديم و شهرداري‌هاي مناطق نيز حمايت‌هاي لازم را انجام دادند.
وي از برگزاري مسابقه تعزيه خواني بين مناطق خبر داد و گفت: تا پايان صفر در مقاطع مختلف اين مسابقه برگزار خواهد شد و فراخوان اين مسابقه نيز اعلام شده است.
سرپرست سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري قم به اهداف اين اقدام اشاره كرد و گفت: با اين کار در بين تعزيه خوان‌ها رقابت ايجاد شده و نوعي حرکت انگيزشي در راستاي تشويق آن‌ها براي اجراي هر چه بهتر خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن