تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804790782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح بيمارستان امام حسين (ع) فسا در آينده نزديک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۴ق.ظ)
هاشمي مطرح کرد: افتتاح بيمارستان امام حسين (ع) فسا در آينده نزديک موج - وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي ابراز اميدواري کرد: با تلاش‌هايي که صورت خواهد گرفت مقدمات اتمام بيمارستان يکصد و 60 تختخوابي امام حسين (ع) شهرستان فسا تا پايان سال 95 فراهم شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسن هاشمي در افتتاح بخش سي سي يو بيمارستان حضرت وليعصر (عج) شهرستان فسا با بيان اين که روند درماني در اين بيمارستان با توجه به استانداردهاي پزشکي از جمله تعداد پزشکان متخصص و تخت‌هاي بيمارستاني خوب است، گفت: نکته قابل توجه در اين بيمارستان تغيير چشمگير فضاي بيمارستان پس از اجراي هتلينگ است که منجر به حفظ کرامت بيماران و همراهان آن‌ها شده است.
وي با تاکيد بر اين که با وجود تمام اين موارد رضايت مردم شرط است، اظهار کرد: با توجه به آنچه که در گفت و گو با بيماران متوجه شديم، رضايت مردمي از ارائه خدمات در اين بيمارستان در سطح خوبي ارزيابي مي‌شود و وضعيت ارائه خدمات با گذشته قابل مقايسه نيست.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با ابراز اميدواري از تسريع در ساخت بيمارستان يکصد و 60 تخت خوابي امام حسين به عنوان جايگزين بيمارستان دکتر علي شريعتي، عنوان کرد: طبق برنامه ريزي‌هاي انجام شده توسط وزارت بهداشت و مجري طرح از سوي وزارت راه و شهرسازي و نيز اعتبارهاي در نظر گرفته شده اميدواريم ساخت اين بيمارستان تا پايان سال 1395 پايان يابد.
هاشمي افزود: در اين صورت تصور مي‌شود شهرستان فسا و توابع آن از نظر تعداد تخت‌هاي بيمارستاني به نقطه مطلوبي دست يابد. اگرچه بيمارستان دکتر شريعتي نيز قابليت اين را دارد که با بازسازي و نوسازي بخش‌هايي همانند روانپزشکي، سوختگي امکان ارائه خدمات به مردم اين بخش از منطقه فارس را داشته باشد.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با اشاره به اين که اقدامات دانشگاه علوم پزشکي فسا در ارتقا خدمات و تأمين نيروي تخصصي و فوق تخصصي مؤثر بوده است، اظهار کرد: اين شهرستان يکي از قطب‌هاي خوب بهداشتي درماني در کشور است.
گفتني است در قالب بسته هتلينگ طرح تحول نظام سلامت تعداد هفت بخش بيمارستان وليعصر شهرستان فسا در استان فارس بازسازي و تعداد پنج بخش بهسازي شده است.
همچنين تعداد تخت‌هاي بيمارستاني در بخش سي سي يو در اين بيمارستان از هشت تخت به 11 تخت پس از اجراي اين طرح افزايش يافته است.
وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به برنامه‌هاي وزارت بهداشت در خصوص طرح‌هاي ارتقاي سلامت بهداشت دهان و دندان در سراسر کشور گفت: بهداشت دهان و دندان در کشور عمدتاً بر امور پيشگيري از پوسيدگي دندان متمرکز است. در اين راستا معاونت بهداشتي وزارت بهداشت برنامه مفصلي را در دست اجرا دارد.
هاشمي افزود: براي پيشگيري از پوسيدگي دندان با استفاده از فلورايد تراپي براي افراد در مقطع دبستان طي يک سال و نيم آينده برنامه‌هاي مناسبي اجرا خواهد شد.
وي با تشکر از اقدامات اثرگذار رسانه ملي در معرفي طرح‌هاي پيشگيري از پوسيدگي دندان با استفاده از گزارش‌هاي متعدد گفت: در بخش درمان نيز منتظر حمايت جدي بيمه‌ها هستيم؛ زيرا بخش عمده اي از هزينه‌هاي درماني مردم در حوزه دهان و دندان است.
هاشمي افزود: خدمات دولت در بخش دهان و دندان با بخش بستري قابل مقايسه نيست زيرا در اين بخش بيشتر حوزه خصوصي به صورت فعال به ارائه خدمات مي‌پردازد و از همين رو نيز براي تأمين و حمايت هزينه‌هاي بالاي دندانپزشکي حمايت بيمه‌ها امري ضروري است.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با ابراز اميدواري نسبت به اين که در بخش دهان و دندان بالغان نيز حمايت بيمه‌ها را شاهد باشيم، عنوان کرد: وظيفه ما کاهش پوسيدگي دندان‌ها است که سن مورد توجه ما اکنون دبستان است؛ در مقاطع بعد نيز تا دوران دبيرستان را تحت پوشش قرار خواهيم داد و اميد داريم در سال‌هاي آينده شيوع پوسيدگي دهان و دندان را کاهش دهيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن