تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819841255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر سه نماينده پارلمان فرانسه به دمشق |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سفر سه نماينده پارلمان فرانسه به دمشق
چهار نماینده پارلمانی فرانسه نیز مارس گذشته به سوریه سفر کرده بودند از جمله ژرار بابت رئیس گروه دوستی فرانسه - سوریه و عضو حزب سوسیالیست حاکم که این سفر در فرانسه به شدت جنجال به پا کرده بود.
کد خبر: ۵۴۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۵ - 27 October 2015


سه نماینده مخالف راستگرا در پارلمان فرانسه که بر پایبندی خود بر دفاع از مسیحیان شرق تاکید می کنند سه شنبه برای دیدار با بشار اسد رئیس جمهور سوریه به دمشق سفر می کنند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، برخی از منابع نزدیک به این جناح از جمله ژان فردریک پواسون دوشنبه گفتند: «این سفر پس از دیدار نخستی که پواسون ژوئیه گذشته با رئیس جمهور سوریه انجام داد و گفتگو با وی را خواستار شد صورت می گیرد.»

ژان فردریک پواسون رئیس و تنها نماینده حزب دموکراتیک مسیحی فرانسه است. این حزب تشکلی وابسته به حزب جمهوری خواه به رهبری نیکلا سارکوزی رئیس جمهور سابق فرانسه است.

اگزویه بریتون و ورونیک بیس نمایندگان حزبی کوچک که در مجمع ملی فرانسه به ترتیب رهبری دو گروه مطالعاتی درباره واتیکان و مسیحیان شرق را برعهده دارند پواسون را در این سفر همراهی می کنند.

پیش بینی می شود این سه نماینده شامگاه دوشنبه وارد بیروت شوند و پس از آن سه شنبه به دمشق سفر کنند. آنها روز چهارشنبه به پاریس بازخواهند گشت.

چهار نماینده پارلمانی فرانسه نیز مارس گذشته به سوریه سفر کرده بودند از جمله ژرار بابت رئیس گروه دوستی فرانسه - سوریه و عضو حزب سوسیالیست حاکم که این سفر در فرانسه به شدت جنجال به پا کرده بود.

دولت فرانسه در این خصوص ابراز نارضایتی کرده بود چرا که سه نماینده ای که بابت را همراهی کرده بودند برخلاف وی با بشار اسد دیدار کرده بودند.


















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن