تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813278110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهراوه ‌شریفی نیا در نقش همسر شاه +گالری عکس


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: فاز نخست سریال «معمای شاه» به کارگردانی ابوالحسن ورزی قرار است از نیمه‌‌ی دوم آبان روی آنتن شبکه‌ی یک سیما برود.
تصاویر سریال "معمای شاه"این سریال در سه فاز ساخته شده و در آن سه بازیگر زن ایرانی نقش همسران محمدرضا پهلوی را بازی کرده‌اند. 
hgfd.jpg


 مهراوه شریفی‌نیا در این سریال ایفاگر نقش ثریا استورزی گفته که برای نگارش فیلمنامه و ساخت سریال تیم تحقیقاتی پروژه بیش از 5هزار و 600 سند تاریخی را بررسی کرده‌اند. او همچنین به گریم ویژه ی بازیگران برای نزدیک شدن چهره‌ها به اشخاص تاریخی اشاره کرده و گفته که مارال جیرانی طراح لباس این مجموعه‌ هم آلبوم‌های عکس متعددی را از لباس بانوان این سریال تهیه کرده که پس از این می‌تواند به عنوان یک کار تحقیقاتی مورد توجه قرار بگیرد.


mehraveh-sharifinia_0.jpg
 حدیث فولادوند در این سریال نقش فوزیه یکی دیگر از زنان شاه را بازی می‌کنداین سریال با توجه به این که شخصیت‌های تاریخی بسیاری را به تصویر کشیده، کار پر بازیگری هم هست و بسیاری از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر ایران در آن به ایفای نقش پرداخته اند.


679576_755.jpg


 نقش فرح پهلوی را در این سریال ساغر عزیزی ایفا کرده استدر فاز اول این سریال قرار است مخاطبان شاهد زندگی محمدرضا پهلوی و فراز و نشیب تاریخ معاصر ایران در فاصله‌ی سال‌های 1321 تا 1331 باشند.آرام جعفری در «معمای شاه» نقش پروین غفاری معشوقه‌ی شاه را بازی کرده است 
v2oqckkpv7ed7j36h671.jpg



mehraveh_zan_shah_www.jahaniha.com_.jpg



5j016s5vcv7r43ofua5.jpg



me1.jpg



679578_752.jpg



679579_165.jpg



679577_647.jpg




گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir






1394/08/05
###12##12###





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن