تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819835358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردش 60 میلیارد دلاری مواد مخدر در جهان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
گردش 60 میلیارد دلاری مواد مخدر در جهان




دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به گردش ۶۰ میلیارد دلاری مواد مخدر گفت: مقدار زیادی از این پول‌ها در بانک‌های غربی ذخیره شده و امیدواریم از این درآمد برای مبارزه جدی‌تر استفاده شود.





خبرگزاری مهر: دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به گردش ۶۰ میلیارد دلاری مواد مخدر گفت: مقدار زیادی از این پول‌ها در بانک‌های غربی ذخیره شده و امیدواریم از این درآمد برای مبارزه جدی‌تر استفاده شود.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه ششمین نشست روسای مراجع ملی مبارزه با مواد مخدر، گروه ائتلاف آسیای مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال ۲۰۱۶ مجددا کنوانسیون‌ها در مجمع عمومی سازمان ملل متحد مورد بحث جدی قرار می‌گیرند، افزود: لازم بود با مشارکت شرکای منطقه‌ای یک بار دیگر سیاست‌های کلی حاکم بر منطقه در خصوص موارد مطرح شده درباره مواد مخدر مرور شود تا به توافقات نهایی دست پیدا کنیم.

وی درباره دیدار دوجانبه با وزیر مبارزه با مواد مخدر کشور افغانستان نیز گفت: در این نشست بیشتر بر روی کشت جایگزین مواد مخدر، آموزش نیروها، تجهیزات، امکانات و تقویت امنیت مرزها بحث و تبادل‌نظر شد، البته با توجه به اینکه افغانستان از نظر امنیت ضعیف است، ما به آنها کمک می‌کنیم که بتوانند در بحث کاهش کشت مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان بین‌المللی خوب و پررنگ ظاهر شوند.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در نیمه دوم آبان‌ماه امسال همچنین نشست مشترکی با سران کشور افغانستان برگزار می‌کنیم که در این نشست درباره موضوعات مختلف به ویژه ترانزیت مواد مخدر و پیش‌سازها به بحث و تبادل نظر خواهیم پرداخت.

وی درباره دیدار دوجانبه با رئیس سرویس فدرال نظارت بر گردش غیرقانونی مواد مخدر فدراسیون روسیه نیز افزود: در دیدار با ایوانف ابعاد دوجانبه تجاری، سیاسی و امنیتی در این دیدار بحث و بررسی شد و به خصوص درباره عقبه مالی تروریست‌ها از محل قاچاق مواد مخدر تصمیم گیری شد.

رحمانی‌فضلی با اشاره به گردش مالی ۶۰ میلیارد دلاری مواد مخدر در دنیا گفت: عمده این گردش مالی در بانک‌های کشورهای غربی انجام می‌شود و با توجه به اینکه کشورهای غربی قوانین محکمی در زمینه پولشویی دارند، انتظار می‌رود با دارندگان این حساب‌های میلیاردی با جدیت برخورد کنند.







تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن