تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819439735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير کشور: پدافند غير عامل موفقيت دولت ها در حفظ و گسترش امنيت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۱۸ق.ظ)
در پيامي به مناسبت هفته پدافند غيرعامل وزير کشور: پدافند غير عامل موفقيت دولت ها در حفظ و گسترش امنيت است موج - وزير کشور در پيامي به مناسبت گرامي داشت هفته پدافند غيرعامل گفت: پدافند غيرعامل مهم ترين عوامل اقتدار و توفيق دولت ها در حفظ و گسترش امنيت ملي و زمينه ساز توسعه متوازن و پايدار و عامل دستيابي به رفاه و توسعه همه جانبه است.
به گزارش خبرگزاري موج از وزارت کشور، در پيام عبدالرضا رحماني فضلي آمده است: پدافند غيرعامل به عنوان يکي از ساده ترين راه ها، کم هزينه ترين شيوه ها و صلح آميز ترين روش هاي دفاع يک دولت و ملت در مقابل دشمنان خود است.
در اين پيام افزوده شده است: اين امر؛ به خصوص در دوراني که دولت هاي استکباري مستمرا در حال فتنه و دسيسه عليه جمهوري اسلامي ايران به لحاظ قرار گرفتن در موقعيت ژئوپوليتيکي بسيار حساس و داشتن نظام منحصر بفرد مردم سالاري ديني و به تبع آن وجود دشمن مي باشد، از اهميت مضاعفي برخوردار است.
وزير کشور در پيام خود آورده است: پدافند غير عامل مجموعه اقداماتي است که موجب افزايش بازدارندگي، کاهش آسيب پذيري، تداوم فعاليتهاي ضروري، ارتقاي پايداري ملي و تسهيل مديريت بحران در مقابله با تهديدات و اقدامات نظامي دشمن مي شود.
رحماني فضلي اظهار داشته است: انديشه و تامل در اين تعريف نشان دهنده ارتباط ناگسستني بين الزامات پدافند غيرعامل و امنيت ملي و داخلي کشور است. به عبارت بهتر هر گونه پيشرفت و توفيق در اجراي الزامات پدافند غيرعامل به معناي استحکام مباني اقتدار حاکميتي و امنيت ملي است.
وي خاطرنشان کرده است: کشور عزيزمان ايران اسلامي به عنوان مهم ترين کشور اثرگذار در منطقه پرالتهاب غرب آسيا که از يک سو داراي تاثير بالا در عرصه بين الملل مي باشد و از سوي ديگر آرمانگرايي و پي ريزي جامعه اسلامي را دنبال مي نمايد، نيازمند برنامه ريزي منسجم، گسترده و مطلوب در حوزه پدافند غير عامل مي باشد.
در بخش ديگر پيام وزير کشور آمده است: نگاه بلند و عميق رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي و فرمايشات معظم له مبني بر اينکه «پدافند غيرعامل مثل مصونيت سازي بدن انسان است، ازدرون ما را مصون مي کند. پدافند غيرعامل يک اصل خواهد بود، براي هميشه نه براي يک مقطع خاص»؛ حاکي از نقش، اهميت و جايگاه اين مقوله در مصون سازي و فراهم نمودن بسترهاي امن توسعه پايدار است.
رحماني فضلي در پيام خود يادآور شده است: در آستانه فرا رسيدن روز پدافند غيرعامل و بزرگداشت هفته آن اين احساس نياز وجود دارد که با تبيين ابعاد مختلف اين راهبرد اساسي، اهميت فرهنگ سازي و نهادينه شدن پدافند غيرعامل در جامعه مورد تاکيد بيشتري واقع شود و براي توفيق در آن سياست گذاري و برنامه ريزي منسجم تمهيد شود.
وي تاکيد کرده است: در اين راستا وزارت کشور به عنوان مسوول پيشبرد سياستهاي حاکميتي نظام در اقصي نقاط کشور و همچنين عضويت در کميته دايمي پدافند غيرعامل، تمام مساعي خود را بکار گرفته و خواهد گرفت.
در پيام وزير کشور آمده است: با گراميداشت روز و هفته پدافند غيرعامل لازم مي دانم ضمن تکريم و ارج نهادن به همه تلاش ها و اقدامات صورت گرفته از سوي نهادهاي مرتبط با موضوع ازجمله سازمان پدافند غيرعامل کشور، از تلاشگران اين عرصه خصوصاً همکاران حوزه پدافند غيرعامل در ستاد وزارت کشور و استانداري هاي سراسر کشور تشکر و قدرداني نمايم.
هفته پدافند غيرعامل از امروز (چهارم آبان) آغاز شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن