تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821037716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال محروميت ماسکرانو از ال‌کلاسيکو قوت گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۱ق.ظ)
احتمال محروميت ماسکرانو از ال‌کلاسيکو قوت گرفت موج - مدافع آرژانتيني بارسلونا در بازي يکشنبه شب تيمش در نيوکمپ کاري کرد که مستوجب اخراج از ميدان شد و احتمال دارد چند جلسه از همراهي کاتالان‌ها محروم شود.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از آ اس، در جريان پيروزي 3 بر يک شب گذشته (يکشنبه) بارسلونا برابر ايبار در هفته نهم لاليگا، خاوير ماسچرانو در دقيقه 83 و در حالي که مرتکب هيچ خطايي نشده بود، ناگهان با کارت قرمز مستقيم کارلوس دل‌سرو، داور مواجه و از زمين بازي اخراج شد. اکنون داور بازي دليل اخراج کردن ماسچرانو را در گزارش خود ذکر کرده است.
ماسچرانو که از مماشات داور با بازيکنان ايبار با وجود ارتکاب خطاهاي فراوان روي بازيکنان بارسلونا به ستوه آمده بود، پس از يکي از اين خطاها که در ميانه ميدان روي لوئيز سوارز انجام شد، از فاصله‌اي چند متري با کمک داور لفظي رکيک را به زبان آورد که داور بازي در گزارش خود نوشته است اين توهين خطاب به کمک داور بوده است.
با وجود حمايت و دفاع لوئيس انريکه، سرمربي بارسلونا از ماسچرانو، اين بازيکن آرژانتيني نه تنها بازي بعدي بارسا را از دست مي‌دهد بلکه احتمال دارد با مجازاتي سنگين‌تر همچون محروميتي چهار جلسه‌اي نقره‌داغ شود که اگر اين اتفاق رخ دهد، او از حضور در ال‌کلاسيکو محروم خواهد شد.
فصل گذشته داميان سوارس، بازيکن الچه به خاطر انجام حرکتي مشابه به حرکت شب گذشته ماسچرانو و توهين به داور، چهار جلسه از همراهي تيمش محروم شد.
داور مادريدي بازي بارسلونا - ايبار شب گذشته پنج بازيکن ايبار و سه بازيکن بارسلونا را با کارت زرد جريمه کرد. تيم باسک در اين بازي مرتکب 18 خطا شد و 6 بار آن روي نيمار صورت گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن