تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820768123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه حضور کرشنر در آینده بوئنوس آیرس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری مجلس: انتخابات ریاست جمهوری آر‍ژانتین به دور دوم کشیده شده است اما رئیس جمهوری محبوب این کشور در آینده این کشور علی رغم کناره گیری از قدرت به ایفای نقش خواهد پرداخت.
خبرگزاری خانه ملت ، گروه بین الملل: انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین دیروز برگزار شد اما هیچ کس به پیروزی نرسید و انتخابات به دور دوم کشیده شد. در انتخابات روز گذشته ۳۲ میلیون نفر واجد شرایط رای دادن بودند که از میان آنها ۷۰ درصد در پای صندوق های رای حاضر شده اند .
«دانیل سیولی» نامزد چپ میانه رو که مورد حمایت «کریستینا کرشنر» رئیس جمهور آرژانتین است در دور دوم با «مائوریسیو ماکری» شهردار محافظه کار بوئنوس آیرس رقابت خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه ، با آنکه تصور می شد «دانیل سیولی» نامزد مورد حمایت «کریستینا فرناندز» رئیس جمهور فعلی آرژانتین، در انتخابات ریاست جمهوری از سایر رقبای خود پیشی بگیرد اما نامزد حزب محافظه کار این کشور توانست به همراه سیولی به دور دوم راه بیابد.
ماکری بعد از شمارش 72 درصد آرا دور نخست که روز یکشنبه برگزار شد با کسب 35.91 درصد آرا در صدر قرار دارد و سیولی حدود 35 درصد آرا را به خود اختصاص داده است.
در جریان رقابت های انتخاباتی ، دانیل سیولی فرماندار بوئنوس آیرس متعهد شده بود تا از اساس از اصول « کرشنریسم »، عقیده ای پوپولیستی که حول محور حمایت از ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ]

دوشنبه ، ۴آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری مجلس]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن