تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813038841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده زمین‌خواری بزرگ پس از 20 سال بسته شد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
پرونده زمین‌خواری بزرگ پس از 20 سال بسته شد
پرونده زمین‌خواری بزرگ پس از 20 سال بسته شد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری از صدور رای قطعی به نفع بیت المال در مهمترین پرونده زمین خواری پس از 20 سال رسیدگی خبرداد و گفت: پرونده 3200 هکتاری زمین خواری بسته شد.


به گزارش فرهنگ نیوز، علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهار محال و بختیاری، گفت: زمین خواری و دست اندازی به اراضی دولتی و منابع ملی در سنوات اخیر در کشور واقعیت تلخی است که رنجش آحاد جامعه و بویژه مقام معظم رهبری را به همراه داشته است.
 
وی افزود: مقام معظم رهبری در هشدار و تذکر صریح خود در اسفندماه 93 خواستار رسیدگی دقیق و قانونی به این امر شدند.
 
محمدی مقدم ارزش اقتصادی پرونده 3200 هکتاری اراضی دولتی را با توجه به شرایط و موقعیت جغرافیایی به ویژه کاربری های اخیر اراضی مذکور (گردشگری و توسعه باغات)  رقمی بالغ بر 1600 میلیارد تومان اعلام کرد.
 
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری این پرونده را از حساس‌ترین پرونده های اختلافی منابع طبیعی در دو دهه اخیر در استان ذکر کرد و افزود: این پرونده که از سال 73 تا 94 درمحاکم قضایی در حال رسیدگی بود دو بار توسط دیوان عالی کشور، ماده 18 قانون تشکیل دادگاه های عمومی و انقلاب اعمال شد و سرانجام با پشتیبانی های حقوقی سازمان جنگل ها، تلاش دبیرخانه حفظ حقوق بیت المال و قضات شعبه 6 دادگاه تجدید نظر استان پس از 21 سال به بیت المال بازگشت.
 
بر اساس این گزارش، از نظر موقعیت خاص جغرافیایی، این اراضی در مجاورت رودخانه زاینده رود و در حوزه دهستان یانچشمه از شهرستان بن واقع شده است.
 


منبع: فارس


94/8/3 - 22:27 - 2015-10-25 22:27:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن