تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803051119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم شرکت مجریان انتخابات در دوره‌های آموزشی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرماندار یزد تاکید کرد:
لزوم شرکت مجریان انتخابات در دوره‌های آموزشی

فرماندار یزد


شناسهٔ خبر: 2949437 - یکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
استانها > یزد

یزد- فرماندار یزد توجه به بحث آموزش را به عنوان يكی از رويكردهای مهم ستاد انتخابات این شهرستان برشمرد و گفت: همه برگزار كنندگان امر انتخابات بايد در دوره‌های آموزشی شركت کنند. به گزارش خبرنگار مهر، محمود شاکری شمسی ظهر امروز در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات و هيئت نظارت بر انتخابات شهرستان يزد با تسليت ايام محرم الحرام و سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسين (ع) اظهار داشت: بايد با ايجاد روحيه صميمت و همدلی انتخاباتی را برگزار کنیم كه به نفع مردم و كشور باشد. وی ادامه داد: هيأت های اجرایی و نظارت در امر انتخابات دارای نقاط مشترک بوده و تنها وجه افتراق آن ها همان چيزی است كه در قانون مشخص شده است. فرماندار یزد گفت: برگزاری انتخابات سالم به عنوان يکی از اهداف حاكميت بوده و بارها مورد تأكيد مقام معظم رهبری قرار گرفته است و باید دست اندركاران امر انتخابات اقدامات لازم را به نحوی در نظر بگيرند تا مردم از برگزاری انتخابات كمال رضايت را داشته باشند. عالی ترين مقام اجرایی شهرستان یزد با تأكيد به اينكه تمام افرادی كه توانایی و صلاحيت لازم را برای كانديداتوری دارند می توانند در عرصه انتخابات حضور داشته باشند تصريح كرد: هيچ شخصی به هيچ وجه اجازه ندارد تا افراد را برای ثبت نام نامزدی در اين انتخابات منع نمايد. شاكری شمسی اقتدار كشور و نظام را گره خورده به حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف به ويژه انتخابات دانست و خاطرنشان ساخت: بايد تلاش نماييم تا زمينه را برای حضور حداكثری فراهم کرده و با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب بايد حتی افرادی كه نقدی نيز دارند اجازه حضور در صحنه بزرگ انتخابات را داشته باشند. وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بحث انتخابات در شهرستان يزد اظهار داشت: با دستور وزير محترم كشور ستاد انتخابات در استان و به تبع آن شهرستان يزد تشكيل شده است. شاکری شمسی افزود: شهرستان يزد در انتخابات مجلس خبرگان رهبری به عنوان مركز حوزه انتخابيه استان و در انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان مركز حوزه انتخابيه شهرستان های يزد و اشكذر است كه نشان از حجم بالای كار دارد. وی توجه به بحث آموزش را به عنوان يكی از رويكردهای مهم ستاد انتخابات شهرستان يزد برشمرد و گفت: در امر انتخابات به بحث آموزش توجه ويژه ای داريم و در اين زمينه كليه برگزار كنندگان امر انتخابات بايد در دوره های آموزشی شركت کرده و قوانين را فرا بگيرند. فرماندار يزد از بررسی شعب اخذ رأی شهرستان خبر داد و افزود: از ابتدای مهرماه كار بررسی نقاط قوت و ضعف شعب آغاز شده كه تاكنون بالغ بر ۱۸۰ شعبه مورد بازديد كارشناسان انتخابات و فناوری اطلاعات قرار گرفته است.

وی اضافه كرد: در اين بازديدها امكانات و تجهيزات سخت افزاری و نرم افزاری، دسترسی به اينترنت، وضعيت عمومی، ‌دسترسی هر چه بهتر مردم به شعب و ... مورد بررسی كارشناسان قرار می گيرد. شاكري شمسي تصريح كرد: انتخابات يكی از اموری است كه در مجموعه وزارت كشور نقش ها و شرح وظايف افراد به خوبی در آن مشخص شده است. فرماندار يزد با اعلام اينكه فرمانداری و هيأت اجرايی آماده هر گونه همكاری با ساير هيأت های نظارت و بازرسی خواهد بود اظهار داشت: اميدواريم بتوانيم در سايه همدلی و همراهی زمينه ساز برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و باشكوه باشيم. رئيس هيأت نظارت بر انتخابات شهرستان يزد نیز در این نشست با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ به عنوان «سال دولت و ملت، ‌ همدلی و همزبانی» گفت: در انتخابات های هفتم اسفندماه سال جاری همچون انتخابات های گذشته به دنبال برگزاری انتخابات رقابتی، ‌ قانونمند و با حضور حداكثری هستيم. احمد هژبری اظهار داشت: حضور گسترده و باشكوه مردم در انتخابات از ويژگی های ممتاز انتخابات ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران است كه بعضاً نيز بی نظير است. وی با مهم دانستن اجرای قانون در تمامی مراحل انتخابات تصريح كرد: در تمامی انتخابات هايی كه برگزار شده رأی مردم به عنوان حق الناس بوده و احترام به آرای اكثريت نيز مورد توجه بوده است. در اين جلسه هر يک از اعضای ستاد انتخابات شهرستان و هيأت نظارت به ارائه ديدگاه های خود در خصوص مباحث پيش روی انتخابات پرداختند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن