تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813286523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدام امريکا در زنداني کردني تبعه ايراني ناعادلانه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آبان ۱۳۹۴ (۲۰:۴۴ب.ظ)
افخم: اقدام امريکا در زنداني کردني تبعه ايراني ناعادلانه است موج - سخنگوي وزارت امور خارجه کشورمان حکم صادره براي مظفر خزاعي تبعه ايراني زنداني در امريکا را ناعادلانه خواند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، مرضيه افخم گفت: متاسفانه شماري از اتباع کشورمان به دلايل غير موجه و اتهام نقض تحريم هاي غيرقانوني و نامشروع در امريکا و چند کشور ديگر زنداني اند و در چند سال گذشته اقدامات و پيگيري هاي مستمر حقوقي و سياسي براي اثبات بيگناهي و آزادي آنان صورت گرفته است و اين تلاش ها کماکان ادامه دارد.
سخنگوي وزارت امور خارجه افزود: چند نفر از ايرانياني که در خارج از امريکا دستگير شده اند ، با وجود درخواست و فشار امريکا به کشورهاي ديگر براي تحويل آنان به ايالات متحده ، بيگناهي شان به اثبات رسيده و اين افراد آزاد شده اند و پيگيري دولت ايران براي آزادي اتباعش با قوت ادامه دارد.
افخم با اشاره به اينکه جمهوري اسلامي ايران همواره اعلام کرده است دستگيري اتباع خود به دلايل واهي و ادعاي نقض تحريم ها را غيرقانوني و خلاف حقوق بين الملل مي داند، بر بيگناهي اين افراد تاکيد کرد و خواستار آزادي فوري و بدون قيد و شرط آنان شد.
مظفر خزاعي به اتهام ارسال اطلاعات محرمانه و حساس نظامي به ايران و نقض قانون کنترل صدور تسليحات به تحمل 8 سال و يک ماه حبس محکوم شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن