تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1834325115
برادران تفنگ دار: معرفی بازی War of Rights
واضح آرشیو وب فارسی:سخت افزار: بازی War of Rights مدتی پیش در بخش چراغ سبز شبکه ی آنلاین استیم یا Steam Greenlight به طور اتفاقی نظر نگارنده را به خود جلب کرد و با پتانسیل های قابل توجه فراونی که در دل خود جای داده بود بسیار مورد توجه نویسنده ی این سطور قرار گرفت. پس از مدت ها انتظار، بالاخره امروز فرصتی دست داد تا در قالب مطلب پیش رو نگاهی به این بازی مستقل و خوش آتیه داشته باشیم. بازی War of Rights مدتی پیش در بخش چراغ سبز شبکه ی آنلاین استیم یا Steam Greenlight به طور اتفاقی نظر نگارنده را به خود جلب کرد و با پتانسیل های قابل توجهبازی War of Rights اثری است در سبک شوتر استراتژیک که توسط استودیوی مستقل و دانمارکی Campfire Games در دست ساخت بوده و نکات قابل توجهی را در گیم پلی خود بازتاب می دهد. جالب این جاست که این استودیو تنها از دو عضو فعال تشکیل شده است که مدز لارسن و امیل هنسن نام دارند (البته در ساخت بازی War of Rights افراد دیگری نیز دخیل هستند و این بازی تنها توسط این دو نفر ساخته نمی شود). یکی از علایق دیرینه و مشترک این دو عضو خوش فکر و با استعداد استودیو کمپ فایر، کشش زاید الوصف و دیرینه ی آن ها به جنگ داخلی و تاریخی امریکا در قرن نوزدهم میلادی بوده است. جنگی که میان نیرو های شمال و جنوب درگرفت و در نهایت بیش از 750 هزار کشته بر جای گذاشت. یکی از دلایل اصلی وقوع این جنگ قانون برده داری بود که اهالی جنوب در صدد تحکیم آن بودند و در مقابل اهالی شمال قصد از میان برداشتن آن را در سر می پروراندند (که در نهایت پیروزی با شمالی ها بود). از آن جایی که حقایق تاریخی مربوط به این جنگ اغلب در دل کتاب های قطور تاریخی جای گرفته اند (و اکنون به مدد تکنولوژی های نوین و اغلب بی مصرف موجود، مردم کم و بیش با کتاب خوانی دشمن شده اند) لارسن و هنسن تصمیم به ساخت یک بازی کامپیوتری بر اساس رویداد های جنگ داخلی امریکا گرفتند تا بتوانند علاقمندان به دنیای بازی های کامپیوتری را بیش از پیش با این رویداد تاریخی که سرنوشت سرزمین ینگه دنیا را به طور کامل تغییر داد، آشنا سازند. گیم پلی بازی War of Rights بیشتر بر تجربه ای چند نفره و آنلاین پایه ریزی شده است. به این ترتیب که شما می توانید با در دست گرفتن کنترل اعضای حاضر در هنگ های مختلف، همراه با دوستان خود با نبرد به دیگران یا حتی با یکدیگر بپردازید و در قامت طرف پیروز جنگ ظاهر شوید. هر کدام از هنگ های موجود در این بازی دارای کلاس های جداگانه ای هستند که رده هایی نظیر سرباز، گروهبان، کلنل و خط شکنان پرچمدار را شامل می شود و هر کدام از آن ها قابلیت ها و توانایی های خاص خود را دارا هستند. البته سازندگان بازی War of Rights قصد دارند در مراحل بعدی طراحی این اثر کلاس های جدید و جذابی نظیر توپخانه را نیز به ساختار این بازی و گیم پلی آن بیافزایند که یقیناً بر گیرایی گیم پلی این اثر خواهد افزود. در کل یکی از المان های اصلی موجود در گیم پلی بازی War of Rights رابطه ای است که میان فرماندهان هنگ های مذکور و کلاس های حاضر در آن ها وجود دارد که شکل کلی این رابطه در دستورات مختلف فرمانده به گروهان خود نمود می یابد. دستوراتی که شامل موارد مختلفی نظیر حرکت، کمین، حمله و سر نیزه گذاری می شود و می توان گفت که می تواند عمق قابل قبولی به گیم پلی این اثر بیافزاید. در کل می توان گیم پلی این بازی را شکل بست یافته و چند نفره شده ای از ساختار جذاب موجود در گیم پلی سری بازی های Brother in Arms لقب داد که اکنون شکل بسیار جذاب و مفصلی به خود گرفته است و نقش هر عضو از گروهان نظامی را در این جا یک فرد مجزا بر عهده دارد. بازی War of Rights قرار است توسط موتور گرافیکی آنریل انجین طراحی شود و تا این جای کار که نمایش های ارائه شده از این بازی شکل قابل قبولی برای اثری در این سبک و این مقیاس داشته اند. در این میان یکی از پرسش های مهم علاقمندان بازی War of Rights این است که آیا این بازی با پشتیبانی از Direct X 12 ساخته خواهد شد یا خیر. سازندگان این اثر در پاسخ به پرسش فوق ابراز داشته اند که به محض پشتیبانی موتور گرافیکی کرای انجین از DX 12 و ارائه شدن رسمی این واسط برای موتور مذکور آن ها هم اقدام به استفاده از این قابلیت نوین در بازی خود خواهند نمود. اما در عین حال آن ها تاکید کرده اند که از تکنیک نور پردازی جدید موجود در این موتور گرافیکی یا همان تکنیک SVOTI قطعاً در ساخت بازی War of Rights بهره خواهند گرفت و از این رو شاید بتوان این بازی را پس از Miscreated دومین اثری نامید که قصد استفاده از این تکنیک نورپردازی نوین را دارد. یکی از خصوصیات قابل توجه موجود در War of Rights جنبه های آموزشی این بازی به شمار می رود که در واقع هدف اصلی سازندگان این اثر از ساخت بازی War of Rights نیز همین موضوع بوده است. از همین رو آن ها تحقیقات گسترده ای را در رابطه با دوره ای از تاریخ که وقایع این اثر در آن به وقوع می پیوندد انجام داده اند و در این راه از مشورت مشاوران متعددی بهره جسته اند. از همین رو تمامی نقشه های موجود در این بازی مو به مو بر اساس واقعیت طراحی شده اند و این ویزگی را در سایر جنبه های بازی نیز می توان مشاهده کرد. در فاز اول تولید این بازی چهار نقشه ی مختلف به نام های Antietam ، South Mountain ، Harpers Ferry و Shepherdstown وجود خواهند داشت که هر کدام از آن ها میدان های نبرد تاریخی جنگ داخلی امریکا را به تصویر می کشند و وسعتی معادل چهار کیلومتر در چهار کیلومتر خواهند داشت. نقشه هایی که برای طراحی هر کدام از آن ها بیش از ده ها ماه وقت صرف شده است. علاوه بر موارد مذکور، نکاتی نظیر لوکیشن ها، لباس سربازان و حتی معماری ساختمان ها و ساز و کار اسلحه های موجود در این بازی نیز به شکل مو به مو مطابق با واقعیت طراحی شده اند و تطبیق مناسبی با وقایع تاریخی دارند. در این میان شاید نحوه ی استفاده از سلاح های موجود در این بازی جالب تر از تمامی موارد فوق باشد. در واقع کل اسلحه های موجود در این بازی نظیر تفنگ یا تپانچه سلاح هایی سر پر محسوب می شوند و از همین رو پس از شلیک، نیاز به وقت و زمان قابل توجهی برای پر شدن دوباره خواهند داشت. بنا بر این در هنگام هر شلیک شما باید حواس خود را به طور کامل برای اصابت دقیق گلوله به هدف مورد نظر جمع کنید چون پر کردن دوباره ی اسلحه هایتان زمان فراوانی می برد و در این فاصله شاید بدشانسی بیاورید و به دست افراد مهاجم گروه مقابل مورد هدف قرار گیرید. بازی War of Rights مدتی است در بخش Grennlight شبکه ی استیم به سر می برد تا بتواند برای ادامه ی کار رای مثبت کاربران این شبکه را دریافت نماید. اکنون سه سال است که سازندگان این بازی مشغول طراحی زیر و بم این اثر و خصوصاً نقشه های کاملاً واقع گرای موجود در آن هستند و به تازگی تصمیم گرفته اند تا برای وارد شدن در فاز نهایی تولید این بازی، اثر تحت ساخت خود را برای تامین هزینه های مالی مربوط به آن وارد پروسه ی کیک استارتر نمایند. تا این لحظه که نزدیک به ده روز از این پروسه را پشت سر می گذاریم چیزی معادل 29 هزار دلار از رقم 70 هزار دلاری پیش بینی شده برای ساخت این بازی تامین شده است و محتمل به نظر می رسد که در بیست روز باقی مانده از این زمان سازندگان War of Rights بتوانند مابقی رقم لازم برای تولید این اثر را هم تامین نمایند. گفتنی است که بازی War of Rights فعلاً تاریخ انتشار مشخصی ندارد؛ اما مقصد نهایی آن در حال حاضر تنها پلتفرم PC خواهد بود و در شرایط فعلی سازندگان این بازی برنامه ای برای آوردن War of Rights به روی کنسول های خانگی ندارند. در نظرسنجی بهترین تلفن هوشمند سال 2015 به انتخاب کاربران وب سایت سخت افزار شرکت کنید! برای ثبت رای و آگاهی از روند اجرای مسابقه می توانید از صفحه ویژه این مسابقات دیدن کنید. بازی War of Rights اثری است در سبک شوتر استراتژیک که توسط استودیوی مستقل و دانمارکی Campfire Games در دست ساخت بوده و نکات قابل توجهی را در گیم پلی خود بازتاب می دهد. جالب این جاست که این استودیو تنها از دو عضو فعال تشکیل شده است که مدز لارسن و امیل هنسن نام دارند (البته در ساخت بازی War of Rights افراد دیگری نیز دخیل هستند و این بازی تنها توسط این دو نفر ساخته نمی شود). یکی از علایق دیرینه و مشترک این دو عضو خوش فکر و با استعداد استودیو کمپ فایر، کشش زاید الوصف و دیرینه ی آن ها به جنگ داخلی و تاریخی امریکا در قرن نوزدهم میلادی بوده است. جنگی که میان نیرو های شمال و جنوب درگرفت و در نهایت بیش از 750 هزار کشته بر جای گذاشت. یکی از دلایل اصلی وقوع این جنگ قانون برده داری بود که اهالی جنوب در صدد تحکیم آن بودند و در مقابل اهالی شمال قصد از میان برداشتن آن را در سر می پروراندند (که در نهایت پیروزی با شمالی ها بود). از آن جایی که حقایق تاریخی مربوط به این جنگ اغلب در دل کتاب های قطور تاریخی جای گرفته اند (و اکنون به مدد تکنولوژی های نوین و اغلب بی مصرف موجود، مردم کم و بیش با کتاب خوانی دشمن شده اند) لارسن و هنسن تصمیم به ساخت یک بازی کامپیوتری بر اساس رویداد های جنگ داخلی امریکا گرفتند تا بتوانند علاقمندان به دنیای بازی های کامپیوتری را بیش از پیش با این رویداد تاریخی که سرنوشت سرزمین ینگه دنیا را به طور کامل تغییر داد، آشنا سازند. گیم پلی بازی War of Rights بیشتر بر تجربه ای چند نفره و آنلاین پایه ریزی شده است. به این ترتیب که شما می توانید با در دست گرفتن کنترل اعضای حاضر در هنگ های مختلف، همراه با دوستان خود با نبرد به دیگران یا حتی با یکدیگر بپردازید و در قامت طرف پیروز جنگ ظاهر شوید. هر کدام از هنگ های موجود در این بازی دارای کلاس های جداگانه ای هستند که رده هایی نظیر سرباز، گروهبان، کلنل و خط شکنان پرچمدار را شامل می شود و هر کدام از آن ها قابلیت ها و توانایی های خاص خود را دارا هستند. البته سازندگان بازی War of Rights قصد دارند در مراحل بعدی طراحی این اثر کلاس های جدید و جذابی نظیر توپخانه را نیز به ساختار این بازی و گیم پلی آن بیافزایند که یقیناً بر گیرایی گیم پلی این اثر خواهد افزود. در کل یکی از المان های اصلی موجود در گیم پلی بازی War of Rights رابطه ای است که میان فرماندهان هنگ های مذکور و کلاس های حاضر در آن ها وجود دارد که شکل کلی این رابطه در دستورات مختلف فرمانده به گروهان خود نمود می یابد. دستوراتی که شامل موارد مختلفی نظیر حرکت، کمین، حمله و سر نیزه گذاری می شود و می توان گفت که می تواند عمق قابل قبولی به گیم پلی این اثر بیافزاید. در کل می توان گیم پلی این بازی را شکل بست یافته و چند نفره شده ای از ساختار جذاب موجود در گیم پلی سری بازی های Brother in Arms لقب داد که اکنون شکل بسیار جذاب و مفصلی به خود گرفته است و نقش هر عضو از گروهان نظامی را در این جا یک فرد مجزا بر عهده دارد. بازی War of Rights قرار است توسط موتور گرافیکی آنریل انجین طراحی شود و تا این جای کار که نمایش های ارائه شده از این بازی شکل قابل قبولی برای اثری در این سبک و این مقیاس داشته اند. در این میان یکی از پرسش های مهم علاقمندان بازی War of Rights این است که آیا این بازی با پشتیبانی از Direct X 12 ساخته خواهد شد یا خیر. سازندگان این اثر در پاسخ به پرسش فوق ابراز داشته اند که به محض پشتیبانی موتور گرافیکی کرای انجین از DX 12 و ارائه شدن رسمی این واسط برای موتور مذکور آن ها هم اقدام به استفاده از این قابلیت نوین در بازی خود خواهند نمود. اما در عین حال آن ها تاکید کرده اند که از تکنیک نور پردازی جدید موجود در این موتور گرافیکی یا همان تکنیک SVOTI قطعاً در ساخت بازی War of Rights بهره خواهند گرفت و از این رو شاید بتوان این بازی را پس از Miscreated دومین اثری نامید که قصد استفاده از این تکنیک نورپردازی نوین را دارد. یکی از خصوصیات قابل توجه موجود در War of Rights جنبه های آموزشی این بازی به شمار می رود که در واقع هدف اصلی سازندگان این اثر از ساخت بازی War of Rights نیز همین موضوع بوده است. از همین رو آن ها تحقیقات گسترده ای را در رابطه با دوره ای از تاریخ که وقایع این اثر در آن به وقوع می پیوندد انجام داده اند و در این راه از مشورت مشاوران متعددی بهره جسته اند. از همین رو تمامی نقشه های موجود در این بازی مو به مو بر اساس واقعیت طراحی شده اند و این ویزگی را در سایر جنبه های بازی نیز می توان مشاهده کرد. در فاز اول تولید این بازی چهار نقشه ی مختلف به نام های Antietam ، South Mountain ، Harpers Ferry و Shepherdstown وجود خواهند داشت که هر کدام از آن ها میدان های نبرد تاریخی جنگ داخلی امریکا را به تصویر می کشند و وسعتی معادل چهار کیلومتر در چهار کیلومتر خواهند داشت. نقشه هایی که برای طراحی هر کدام از آن ها بیش از ده ها ماه وقت صرف شده است. علاوه بر موارد مذکور، نکاتی نظیر لوکیشن ها، لباس سربازان و حتی معماری ساختمان ها و ساز و کار اسلحه های موجود در این بازی نیز به شکل مو به مو مطابق با واقعیت طراحی شده اند و تطبیق مناسبی با وقایع تاریخی دارند. در این میان شاید نحوه ی استفاده از سلاح های موجود در این بازی جالب تر از تمامی موارد فوق باشد. در واقع کل اسلحه های موجود در این بازی نظیر تفنگ یا تپانچه سلاح هایی سر پر محسوب می شوند و از همین رو پس از شلیک، نیاز به وقت و زمان قابل توجهی برای پر شدن دوباره خواهند داشت. بنا بر این در هنگام هر شلیک شما باید حواس خود را به طور کامل برای اصابت دقیق گلوله به هدف مورد نظر جمع کنید چون پر کردن دوباره ی اسلحه هایتان زمان فراوانی می برد و در این فاصله شاید بدشانسی بیاورید و به دست افراد مهاجم گروه مقابل مورد هدف قرار گیرید. بازی War of Rights مدتی است در بخش Grennlight شبکه ی استیم به سر می برد تا بتواند برای ادامه ی کار رای مثبت کاربران این شبکه را دریافت نماید. اکنون سه سال است که سازندگان این بازی مشغول طراحی زیر و بم این اثر و خصوصاً نقشه های کاملاً واقع گرای موجود در آن هستند و به تازگی تصمیم گرفته اند تا برای وارد شدن در فاز نهایی تولید این بازی، اثر تحت ساخت خود را برای تامین هزینه های مالی مربوط به آن وارد پروسه ی کیک استارتر نمایند. تا این لحظه که نزدیک به ده روز از این پروسه را پشت سر می گذاریم چیزی معادل 29 هزار دلار از رقم 70 هزار دلاری پیش بینی شده برای ساخت این بازی تامین شده است و محتمل به نظر می رسد که در بیست روز باقی مانده از این زمان سازندگان War of Rights بتوانند مابقی رقم لازم برای تولید این اثر را هم تامین نمایند. گفتنی است که بازی War of Rights فعلاً تاریخ انتشار مشخصی ندارد؛ اما مقصد نهایی آن در حال حاضر تنها پلتفرم PC خواهد بود و در شرایط فعلی سازندگان این بازی برنامه ای برای آوردن War of Rights به روی کنسول های خانگی ندارند. در نظرسنجی بهترین تلفن هوشمند سال 2015 به انتخاب کاربران وب سایت سخت افزار شرکت کنید! برای ثبت رای و آگاهی از روند اجرای مسابقه می توانید از صفحه ویژه این مسابقات دیدن کنید.
یکشنبه ، ۳آبان۱۳۹۴
[مشاهده متن کامل خبر]
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سخت افزار]
[مشاهده در: www.sakhtafzarmag.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]
صفحات پیشنهادی
بازیکنان ما پتانسیل حضور در سطح کشور را دارند/ هدفم پرورش و معرفی استعدادهای نوجوانان است/ بازیکنان نیاز به حم
حسن رمضانی گفت بعد پنج سال کار کردن روی این تیم و داشتن بازیکنانی باکیفیت و بسیار عالی بازی در این لیگ حق این بازیکنان نیست چون پتانسیل حضور در لیگ های کشور را دارند به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میانخبر حسن رمضانی عصر امروز طی گفت وگویی درباره وضعیت خود در لیتارتار: چشم به سهمیه آسیایی داریم/ مانع پیشرفت برادران محمدی نمیشویم
سهشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴ ۳۶ سرمربی تیم راه آهن یزدان میگوید نتیجه دیدار تیمش برابر نفت قابل پیش بینی نیست به گزارش ایسنا مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران گفت ما یک بازی سخت داریم امسال همه بازیها حساس است و هیچ نتیجهای قابل پیش بینی نبیت او افزودمظلومی: بازی هجومی تبعات دارد ::
مظلومی بازی هجومی تبعات دارد سرمربی استقلالی ها می گوید با توجه به فشرده بودن بازی ها زمانی برای تمرینات تاکتیکی باقی نمی ماند به گزارش "ورزش سه" پرویز مظلومی در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیم های استقلال خوزستان و تهران گفت ایام محرم و تاسوعا و عاشورای را تسلیت می گتوانستم اعتماد هواداران پرسپولیس را جلب کنم / در آینده بهتر از این هم بازی می کنم
صادقی توانستم اعتماد هواداران پرسپولیس را جلب کنم در آینده بهتر از این هم بازی می کنم دروازهبان تیم فوتبال پرسپولیس گفت به خاطر عملکردم در 3 بازی ابتدای فصل نتوانسته بودم اعتماد هواداران را جلب کنم به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز ایمان صادقی در مورد پیروزی 2 بر یک روز گذشتعکس / دو بازیکن تراکتورسازی در دسته عزاداری
سعید آقایی و سامان نریمان جهان دو بازیکن سرباز و بومی تراکتورسازی در دسته عزاداری خیابانی شرکت کردند متن خبر نداردجمعه ۱آبان۱۳۹۴استقلال بازیکنی که هواداران «واویلا» صدایش می کنند را جای ریوالدو می خرد؟
استقلال بازیکنی که هواداران واویلا صدایش می کنند را جای ریوالدو می خرد در پی جدا شدن ریوالدو از استقلال مظلومی سرمربی این تیم به دنبال جایگزین مناسب برای او است به گزارش نامه نيوز پرویز مظلومی بازیکنی را برای استقلال می خرد که هواداران تیم با هیجان برایش شعار خاصی را می خوامعاون کارآفرینی و اشتغال اداره کار گلستان: کارورزان به بنگاههای اقتصادی معرفی میشوند/ حداقل حقوق 400 هزار تو
معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کار گلستان کارورزان به بنگاههای اقتصادی معرفی میشوند حداقل حقوق 400 هزار تومان تعیین شدمعاون کارآفرینی و اشتغال ادارهکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از معرفی کارورزان به بنگاههای اقتصادی خبر داد به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدفن خال: در حال حاضر بازی زسکا برای من اهمیت دارد نه دربی منچستر!
در حالی که هوادران منسچتریونایتد انتظار برد تیم شان مقابل زسکا مسکو را دارند سرمربی شیاطین سرخ به یک امتیاز از این بازی رضایت دارد وانانیوز-لوئیز فن خال که شاگردانش امشب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا کار دشواری را در مسکو مقابل زسکای این شهر دارند به خبرنگاران گفت در بازیمظلومی: بازی ساده ای نداریم
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews com پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل استقلال خوزستان با تسلیت فرارسیدن ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی گفت بازی با استقلال خوزستان بازی ساده ای نخواهد بود آنها نشان داده اند که امسال مدعی هستند و تیم خوبی دارند استقلبازیگر «بهبود»: تصمیم دارم تا در تلویزیون حاضر نشوم
مهران احمدی گفت در این مدت اخیر پیشنهاد حضور در سریال داشته ام اما فعلا تصمیم دارم تا در تلویزیون حاضر نشوم و در حوزه سینما متمرکز باشم به گزارش پایگاه 598 مهران احمدی گفت مدتی است مشغول ایفای نقش در فیلم سینمایی ماهی به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی هستم وی درباره نقش خود در ا-
گوناگون
پربازدیدترینها