تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820260867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رزمايش زلزله با محوريت نيروي انتظامي و رويکرد پدافند غيرعامل در قم اجرا مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۵۶ب.ظ)
رزمايش زلزله با محوريت نيروي انتظامي و رويکرد پدافند غيرعامل در قم اجرا مي شود موج - قم - معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان قم از اجراي رزمايش زلزله با محوريت نيروي انتظامي و رويکرد پدافند غيرعامل در قم خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان قم در جلسه تعاملي با سازمان ها و دستگاه هاي استان قم که با موضوع برگزاري رزمايش پيشگيري از تبعات ناشي از زلزله در هفته پدافند غيرعامل برگزار شد، گفت: پدافند غيرعامل مجموعه اقدامات غيرمسلحانه با هدف کاهش آسيب پذيري، تداوم پايدار و تسهيل مديريت بحران است.
وي با بيان اينکه رزمايش زلزله با محوريت نيروي انتظامي و رويکرد پدافند غيرعامل انجام خواهد شد، گفت: هرکدام از دستگاه ها و نهادهاي مختلف استاني، نقش و سهم تعيين کننده اي را در اجراي اين رزمايش بر عهده دارند.
سرهنگ عليرضا مهاجر بر تعامل و مشارکت سازمان هاي مختلف استاني در اجراي اين رزمايش تاکيد کرد و گفت: اين رزمايش براي تمامي کشور پيش بيني شده که محوريت انجام آن با نيروي انتظامي است و درصدديم تا آن را با تمام توان و مطابق با برنامه هاي پيش بيني شده در قم اجرا کنيم.
معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان قم بر عملکرد قوي پليس در اجراي اين رزمايش تاکيد كرد و گفت: با يگان هاي اورژانس و امداد براي خدمت رساني هرچه بهتر به مردم جلساتي برگزار شده است تا بتوانيم در مواقع بحران به مردم سريعتر خدمت رساني کنيم.
معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان قم نيز در ادامه اين جلسه گفت: پدافند غيرعامل؛ يعني اقداماتي که در صورت بروز حوادث طبيعي و غيرطبيعي بايد انجام شود تا مديريت بحران، تسهيل و جامعه به حالت معمول خود بازگردد.
وي به اهداف اين رزمايش اشاره کرد و گفت: هدف عمده اجراي اين مانور آن است که در صورت بروز زلزله اي قوي در استان، پليس بتواند با استفاده از امکانات پدافندي ادامه ماموريت داده و وضعيت امنيتي، انتظامي و ترافيکي در جامعه را پاسخگو باشد.
سرهنگ صياد درويشي افزود: تعامل و مشارکت پليس با ديگر سازمان ها و نهادهاي استاني، بسترسازي، تسهيل امکانات و ارتقاي توانمندي دستگاه ها در مواقع بحران، از ديگر اهداف اجراي اين رزمايش است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن