تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820843075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درگیری شدید کرد ها و ترک ها در توکیو! + فیلم و عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
درگیری کرد ها و ترک ها در توکیو درگیری شدید کرد ها و ترک ها در توکیو! + فیلم و عکس

حین رای گیری پارلمانی رخ داد؛
درگیری شدید کرد ها و ترک ها در توکیو! + فیلم و عکس
رسانه های محلی ژاپن از درگیری میان کردها و ترک ها که برای شرکت در رای گیری پارلمانی در سفارت ترکیه حاضر شده بودند، خبر دادند.



به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، رسانه های محلی ژاپن از درگیری میان کردها و ترک ها که برای شرکت در رای گیری پارلمانی در سفارت ترکیه حاضر شده بودند، خبر دادند.     خبرگزاری ژاپنی NHK تعداد شرکت کنندگان در این نزاع را 600 نفر از اتباع ترکیه اعلام کرد که میان کردها و ترک های آنها درگیری رخ داد.     در این درگیری ها که حین رای گیری برای انتخابات زودهنگام پارلمان ترکیه رخ داد، 4 نفر زخمی شدند و پلیس توکیو مجبور به دخالت شد.     انتخابات پارلمانی زودهنگام ترکیه درپی شکست اردوغان و حزبش برای تشکیل دولت ائتلافی قرار است اول نوامبر (شنبه هفته بعد) در این کشور برگزار شود ولی این انتخابات در کنسولگری های ترکیه در خارج از کشور زودتر انجام شد.     کاربران شبکه های اجتماعی مانند توییتر عکس ها و فیلمهایی از این حادثه را منتشر کرده اند؛ چهره مبهوت ژاپنی ها در این تصاویر دیدنی است!  

        507


لینک

لینک


۰۳/۰۸/۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن