تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803718680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسینی: ارشاد گلستان به دنبال فرافکنی است/ تعویق انتخابات به بهانه عدم ثبت اساسنامه مردود است/ چرا امروز و در آستانه انتخابات به این فکر افتاده اند؟


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان گلستان گفت: جناب مدیر کل،خانه مطبوعات فرزند معنوی ارشاد است ،آیا میتوانید فرزندی که شهریه اش را پرداخت نکرده اید درخواست صدور مدرک تحصیلی کنید .به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛سیدجواد حسینی عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان گلستان طی گفتگویی با پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما و در واکنش به اعلام دلیل تعویق برای سومین بار انتخابات بعلت عدم ثبت اساسنامه جدید با رد این موضوع اعلام کرد : اولا برای ثبت اساسنامه مهلت مشخصی تعیین نشده است و عدم ثبت اساسنامه دلیلی موجهی برای تعویق انتخابات نیست چرا که طبق اساسنامه مجمع عمومی که با حضور اکثریت اعضا برگزار و اساسنامه به تصویب رسیده بالاترین مرجع خانه مطبوعات است و مادامی که کار ثبت انجام نشده امور مربوط طبق اساسنامه باید انجام شود که برگزاری مجمع پیش رو نیز از این قاعده مستثنی نیست، وی افزود : ثانیا علیرغم اینکه مراحل اداری ثبت اساسنامه و تغییرات از سوی خانه در حال انجام و بدلیل الکترونیکی شدن ممکن است چند بار برگشت داده شود که هر بار نیز هزینه مجدد باید پرداخت کرد . عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اذعان داشت : چطور ممکن است که ارشاد تا دیروز و زمانی که دو بار انتخابات را به تعویق انداخت به این فکر نیفتاد و امروز ، درست زمانی که باید مقدمات برگزاری مجمع عمومی و انتخابات را فراهم کند متوجه شد که این موضوع را درخواست کند . حسینی ادامه داد : ثالثا جناب مدیر کل ، خانه مطبوعات فرزند معنوی ارشاد است مگر نه این است که باید هر ساله اعتبار و بودجه ای را به این تشکل فرهنگی اختصاص دهید آیا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تاکنون ریالی اعتبار داده است تا امور جاری خانه ( آب ، برق، گاز، تلفن، اینترنت، شارژ ساختمان، اجاره،حقوق منشی،و هزینه های ثبت و روزنامه رسمی و....) علیرغم درخواست های مکرر مکتوب و حضوری انجام شود آیا این استدلال شما مگر نه این است که برای هزینه تحصیل ( ثبت و تغییرات ) فرزند معنوی خود شهریه ای پرداخت نکرده و اکنون بخواهید که مدرک تحصیلی ( طی مراحل اداری ثبت بدون پرداخت هزینه) صادر شود، به نظر شما آیا این استدلال منطقی است یا انداختن توپ در زمین دیگران و خالی کردن شانه از زیر بار مسؤلیت حمایت از خانه مطبوعات استان است. این فعال رسانه ای در ادامه با تاکید بر اینکه موضوعی که امروز از سوی ارشاد مستمسک قرار گرفته بلاوجه است ، اعلام کرد : مصوبات مجمع فوق العاده و اساسنامه و.. تماما با حضور و نظارت اداره کل و شخص جنابعالی برگزار شده و هیچگونه ایرادی نیز به آن گرفته نشد . اما اینکه به چه دلیل اکنون این موضوعات حالا مطرح میشود جای سوال است که امیدواریم هر چه زودتر خاتمه یافته و جامعه رسانه ای استان گلستان بیش از این نزد افکار عمومی نقل مجلس نشوند. عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان گلستان در خاتمه با دعوت همه اصحاب رسانه و ارشاد برای تقویت خانه مطبوعات تاکید کرد: باید بپذیریم که ظرفین فعالان اصلی جامعه رسانه ای استان گلستان همین است و سرنوشت مهمترین تشکل صنفی را نیز همین افراد رقم خواهند زد و اگر ۶ ماه دیگر هم انتخابات برگزار شود کسی بجز همین افرادی که صادقانه و خالصانه در جهت انجام رسالت اطلاع رسانی خود تلاش میکنند وجود ندارد.


شنبه ، ۲آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن