تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804239437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بگومگوهای قبل از برجام تمام شود، برجام امروز یک قانون است/ وهابی‌ها آرزو می‌کنند پای ایران از حج قطع شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بگومگوهای قبل از برجام تمام شود، برجام امروز یک قانون است/ وهابی‌ها آرزو می‌کنند پای ایران از حج قطع شود
امام جمعه موقت تهران گفت: بگومگوهای قبل از برجام تمام شود، برجام امروز یک قانون است.

بعد از برجام آدم‌های آمریکایی همچنان صحبت از گزینه روی میز می‌کنند
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی خطیب نماز جمعه این هفته تهران در خطبه‌ اول نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران، با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور پیرامون مسئله برجام گفت: نامه مقام معظم رهبری یک نامه معمولی نبود و کلمه به کلمه آن روی حساب زده شده بود واگر دنیا می‌خواهد موضع ملت ایران را بفهمد، این نامه در حقیقت موضع ملت ایران است. 

خاتمی با بیان اینکه این نامه تجلی پیام جاوید عاشورا بود اضافه کرد: در سراسر این نامه روح حماسه حسینی و انقلابی حاکم است و این پیام را با خود دارد که ایران اسلامی همچنان روی اصول انقلابی خود ایستاده است.وی افزود: کل این نامه را می‌شود در یک کلمه یعنی هیهات من‌الذله خلاصه کرد.

خاتمی گفت: در این نامه نفرت از آمریکا موج می‌زند و مقام معظم رهبری نیز همچون حضرت امام خمینی (ره) آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانند.


وی با اشاره به نکاتی که رهبری در این نامه به آن متذکر شده‌اند گفت: اگر یکی از طرف‌های مذاکره بگوید که ساختار تحریم‌ها باقی است، این در صحبت در حقیقت نقض برجام است.خاتمی افزود: همچنین اگر در طول 8 ساله اجرای برجام طرف‌های مقابل بخواهند به هر بهانه‌ای از جمله بهانه نخ نما شده حمایت از تروریسم و حقوق بشر تحریم جدیدی را وضع کنند، این مورد هم در واقع نقض برجام است. 

وی همچنین با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل هیئت رصد کننده برجام در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مقام معظم رهبری دستور دادند تا هیئتی قوی، آگاه و هوشمند در شورای عالی امنیت ملی جهت رصد برجام تشکیل شود و در حقیقت این شورا باید برجام را راستی آزمایی کند.


خاتمی با بیان اینکه موضع ولایت نشان داد که افراط و تفریط‌های دو طرف پیرامون برجام در طول این مدت نزد مقام معظم رهبری جایگاهی نداشته ابراز کرد: اینکه عده‌ای برجام را موفقیت و فتح‌الفتوح معرفی کنند و همچنین عده‌ای دیگر تصویب برجام را به مثابه به خطر افتادن و خاتمه انقلاب بدانند، هیچ کدام این‌ها نظر رهبری نبوده است.وی افزود: اینکه عده‌ای می‌گویند مقام معظم رهبری برجام را تأیید کرده‌‌اند باید کلمه مشروط را نیز به آن اضافه کنند چرا که ایشان بطور مشروط با برجام موافقت کرده‌اند.خاتمی با بیان اینکه باید بگومگوهای قبل از برجام تمام شود گفت: الان برجام تبدیل به یک قانون شده و همگان باید از این فرصت در جهت منافع انقلاب اسلامی استفاده کنند. 

وی با اشاره به خطر نفوذ دشمنان به واسطه تصویب برجام در ایران گفت: از زمان برجام تاکنون حدود 100 روز می‌گذرد و مقام معظم رهبری در حدود 70 بار خطر نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دشمن به کشور را تذکر دادند که این نشان می‌دهد این مسئله جدی است و باید مسئولین و مردم مراقب باشند.خاتمی در همین باره تأکید کرد: کسانی که قلم بدست هستند و یا سایت دارند نباید جاده صاف کن آمریکا باشند و چهره آمریکا را بزک کنند.


خاتمی افزود: اگر افرادی به بازسازی چهره آمریکا اقدام کنند، قطعا عامل آمریکا هستند.


وی با تأکید بر اینکه خوش‌بینی به قول و قرار دشمن نوعی نپختگی سیاسی است اظهار داشت: سفیر کوبا اخیرا گفت با وجود اینکه مدت‌هاست آمریکا قول لغو تحریم‌ها علیه این کشور را داده اما تاکنون به عهد خود وفا نکرده است. 


خطیب موقت نماز جمعه تهران در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه تهران ادامه داد: واقعه عاشورا یک جرقه نبود بلکه یک جریان بود، امام حسین(ع) جریان‌سازی کرد و این جریان تا امروز باقی مانده و باقی خواهد ماند.


وی در ادامه افزود: عاشورایی‌زیستن اختصاص به سال 61 هجری ندارد و باید تا همیشه عاشورایی زندگی کرد. 


آیت‌الله خاتمی اضافه کرد: یاران حضرت سید‌الشهدا(ع) اختصاص به سال 61 هجری ندارند و همانطور که نهضت امام حسین(ع) تا همیشه ادامه دارد، آنان نیز تا همیشه روزگار باقی خواهند ماند.


خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به وظیفه مداحان و رؤسای هیئت‌های عزاداری سید‌الشهدا(ع) گفت: مداحان باید به گونه‌ای بخوانند و رؤسای هیئت‌ها باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که خروجی جلسات عزاداری اباعبدالله(ع) همان یاران سید‌الشهدا(ع) باشند. 


آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه باید تفسیر شجاعت را در کربلا دید، تصریح کرد: در کربلای امروز حتی بعد از برجام، آدم‌های آمریکایی همچنان صحبت از گزینه روی میز می‌کنند. ملت ایران ملت کربلایی است و به دنبال میدان فداکاری می‌گردد.

این خبر در حال تکمیل است...




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

غربی‌ها حیات دنیوی خاص خود را تبلیغ و تحمیل می‌کنند
فاجعه بسیار تلخ و حیرت‌انگیز منا نباید فراموش شود/ وظیفه دستگاه دیپلماسی و سازمان حج دنبال کردن قاطعانه ماجراست
۲۰ جمله از رهبر انقلاب درباره عزاداری سیدالشهدا(ع)
دیشب کربلا قیامت بود + تصاویر و فیلم





۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن